Jump to content


Photo

Vu Solo 2 start niet na flash


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Nesh

  • Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 17 January 2015 - 00:01

Ik heb vandaag een software update uitgevoerd op de vu solo 2 deze is na mijn weten goed gegaan en de box heeft zijn reboot gedaan. 

Heb nu alleen VU+ SOLO2 in het display van de box staan en zwart beeld heb al geprobeerd de box opnieuw te flashen met USB stick maar zelfde probleem blijft. 

 

Wat kan het probleem zijn want ik weet het niet meer. 



Re: Vu Solo 2 start niet na flash #2 Pedro_Newbie

  • Senior Member
  • 4,631 posts

+225
Excellent

Posted 17 January 2015 - 07:09

Reageert de Solo2 nog wel? Als je op menu drukt b.v. gebeurt er dan iets. Druk anders eens op channel+ en dan op blauw, kan je dan een boeket kiezen?



Re: Vu Solo 2 start niet na flash #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 17 January 2015 - 08:51

De vorige update was vast een tijdje geleden. Een maand geleden was er een zodanige aanpassing dat die niet geupdate kan worden. Er moet even geflasht worden, geen probleem verder.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Vu Solo 2 start niet na flash #4 Nesh

  • Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 17 January 2015 - 11:06

Heb al opnieuw geflasht met meest recente versie van open PLI.

op het display van de ontvanger is ook te zien dat alles voltooid is maar na de reboot zwart scherm en box reageer nergens op krijg bootscreen van open pli niet een te zien. 



Re: Vu Solo 2 start niet na flash #5 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 17 January 2015 - 12:12

Kijk eens of er een backup op je stick staat.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Vu Solo 2 start niet na flash #6 Pjotr

  • Member
  • 17 posts

0
Neutral

Posted 12 March 2015 - 14:56

Ook ik ben zo stom geweest om een nieuwe firmware er op te zetten. Ik had niet op internet gekeken of er misschien iets  mis mee was.

Wat ik wel gedaan heb is een backup gemaakt met backup suite maar die is met alleen de naam in het display van de vu+solo2 en de rest zwart nergens meer op reagerend. Is er nog een optie?



Re: Vu Solo 2 start niet na flash #7 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 12 March 2015 - 17:40

Nog eens proberen te flashen. Gebruik je wel een "oude" USB stick. Die werken het beste iig. Gebruik hier een antieke met wel 256mb
VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Vu Solo 2 start niet na flash #8 Pjotr

  • Member
  • 17 posts

0
Neutral

Posted 13 March 2015 - 12:42

Nog eens proberen te flashen. Gebruik je wel een "oude" USB stick. Die werken het beste iig. Gebruik hier een antieke met wel 256mb

Ik heb een oude stick van 1 gb gebruikt zowel de usb poort aan de voorkant en de achterkant. 

Maar alles blijft zwart



Re: Vu Solo 2 start niet na flash #9 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,640 posts

+1,739
Excellent

Posted 13 March 2015 - 22:38

Clone box?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Vu Solo 2 start niet na flash #10 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 14 March 2015 - 11:04

Is de solo rechtstreeks op de tv aangesloten? Met mij duo2 heb ik een conflict met mijn homecinema set. Toen ik hem rechtstreeks op tv aansloot was het bij mij opgelost.
VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Vu Solo 2 start niet na flash #11 ichnaton

  • Member
  • 10 posts

0
Neutral

Posted 29 April 2015 - 13:03

Heb al opnieuw geflasht met meest recente versie van open PLI.

op het display van de ontvanger is ook te zien dat alles voltooid is maar na de reboot zwart scherm en box reageer nergens op krijg bootscreen van open pli niet een te zien. 

Hoi Nesh heb hetzelfde probleem..zwart scherm..na flash..vervolgens geupdate via lan aansluiting toen kreeg ik weer beeld,alleen uitzending gemist en Hbbv werkt nu niet meer.

Hoe heb jij jij dit probleem opgelost?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users