←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Hervatten afspelen werkt niet meer

VU+NL's Photo VU+NL 2 Feb 2010

m.i.v. de PLi van vandaag werkt het hervatten van het afspelen van een opname (verder gaan waar de vorige maal gestopt is) niet meer. Er wordt weliswaar gemeld dat hervat wordt, maar het afspelen begint steeds bij het begin. 100% reproduceerbaar.
Quote

pieterg's Photo pieterg 2 Feb 2010

en als je de start setting weer terug op 'ask' zet?
Quote

VU+NL's Photo VU+NL 2 Feb 2010

Na een keer alle instellingen getoggeld te hebben, gaat het nu wel goed. Wordt die instelling niet altijd goed uitgelezen?
Quote

pieterg's Photo pieterg 3 Feb 2010

die instelling heeft uiteraard geen invloed op het wel of niet correct resumen.
Alleen op het wel of niet automatisch dan wel na bevestiging resumen.

Denk eerder dat het een timing issue is, met name of de eerste pts al bekend is op het moment van resumen.
Quote

MiLo's Photo MiLo 3 Feb 2010

Waarschijnlijk timing ja. Als de box druk bezig is (harddisk activiteit vooral), werkt de resume functie namelijk ook vaak niet.

Die message "afspelen wordt hervat" is cruciaal voor die functie. Zonder de vertraging werkt 't niet. Ik heb die auto-resume ooit geprobeerd te maken voordat de Duitsers op het idee kwamen, maar hij moet "eventjes" vanaf het begin lopen en dan pas mag je gaan skippen.

Zouden we iets kunnen maken dat hij op een event wacht ("ready to jump" zeg maar) in plaats van dat hij er maar een slag naar slaat en hoopt dat 2 seconden genoeg is?
Dus dat levert twee verbeteringen op: Eerstens dat de resume altijd werkt, en tweedens, dat hij niet onnodig lang wacht met resumen (want meestal is die 2s veel te lang).
Quote

pieterg's Photo pieterg 3 Feb 2010

zal hoe dan ook pts pollen moeten worden ben ik bang
Quote

SatMann's Photo SatMann 3 Feb 2010

ik denk niet dat dit storend is Milo, dus waarom niet.
Quote