Jump to content


Photo

Vlc streamen

DM800

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 klinker

  • Senior Member
  • 150 posts

0
Neutral

Posted 27 September 2011 - 20:10

hoi allemaal

ik heb in de woonkamer een vuduo staan met een hdd erin daar heb ik films opstaan nu heb ik op het zelfde net werk op de slaapkamer een dm 800 staan nu is mijn vraag dat ik misschien via vlc of welk programma ik dan de film naar de dm 800 kan streamen om ze tekunnen kijken op mijn slaapkamer is dat mogelijk en hoe stel ik het in om het van af de vu+duo naar de dm 800 testreamen

wie kan mij helpen

groetjes klinker

Re: Vlc streamen #2 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 29 September 2011 - 21:17

offtopic :Hmmm ,dacht dat ik gister al een replay zag bij deze post.

Ontopic:Als het goed is is samba geinstalleerd en kun je de schijf van de vu benaderen op de dm800 en dan (gewoon) de film avi afspelen .(als de dm800 die files ondersteund)

ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: Vlc streamen #3 Snoete

  • Senior Member
  • 604 posts

+8
Neutral

Posted 29 September 2011 - 21:35

kun je de schijf van de vu benaderen op de dm800 en dan (gewoon) de film avi afspelen


Mocht je niet weten hoe dat moet:
- Ga in het hoofdmenu van de DM800 naar Instellingen --> Systeem --> Netwerk --> Lan verbinding --> Netwerk Browser
- En selecteer de harde schijf in de VU+ Duo.
- Bij "gebruikersnaam en wachtwoord opgeven" klik je op nee (of heeft iemand een goede reden om dit wel op te geven ?)
- In het volgende menu nog een keer.
- In het MountEdit scherm kies je nog "gebruik als harde schijf vervanging" en druk op OK.

-Triax 88cm schotel

-TD 20 flexi-block met 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's

- Polytron Multiswitch 8 in / 8 out

- 2x VU+ Duo2, DM8000 HD PVR en een Zgemma H8.2H

 


Re: Vlc streamen #4 klinker

  • Senior Member
  • 150 posts

0
Neutral

Posted 30 September 2011 - 14:17

hoi snoete

het werkt e kon op de hdd van de vu+ komen als zo in gestelt zo als je zei maar open met media player of media center krijg ik alleen geluid maar geen beeld hij vraagt dan naar een gs streamer voor divx player of zo iets weet jij toevallig welke player ik het beste kan downloaden via de pli image dat werkt

bedankt al vast

gr klinker



Also tagged with one or more of these keywords: DM800

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users