Jump to content


Photo

In welke map staan al weer de picons


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 CDMan

  • Senior Member
  • 103 posts

+1
Neutral

Posted 24 December 2011 - 15:50

Hallo

Ik heb de DB 800. Ben op zoek naar de map picons , maar kan deze niet vinden.
Wie weet het??????????????

Grt

Re: In welke map staan al weer de picons #2 korsan

  • Senior Member
  • 404 posts

+5
Neutral

Posted 24 December 2011 - 19:30

In /usr/share/enigma2/picon

H9.Twin  :::  H9.2H :::  H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::


Re: In welke map staan al weer de picons #3 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 24 December 2011 - 19:42

Tenzij je die op een CF card of HD hebt gezet, maar dan zie je in dezelfde map (/usr/share/enigma2/picon) de symlinks wel staan :) die verwijzen naar het pad waar ze staan opgeslagen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: In welke map staan al weer de picons #4 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,440 posts

+43
Good

Posted 24 December 2011 - 21:56

Ik heb ze op een cf staan maar zie die symlinks in /usr/share/enigma2/picon niet staan...
Volgens mij zijn die symlinks ook niet nodig en wordt er gezocht via een standaard zoekpad.

Edited by catastrofus, 24 December 2011 - 21:59.

2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: In welke map staan al weer de picons #5 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,042 posts

+298
Excellent

Posted 25 December 2011 - 10:18

Er wordt gezocht in *alle* media, extern en intern. Als er maar een "picons" directory in staat met files die op picon filenamen lijken. Er is geen vast zoekpad of lijstje. Als je er een USB stick of CF kaart in steekt, wordt er gekeken of er picons op staan, en zo ja, dan wordt die toegevoegd.
Real musicians never die - they just decompose

Re: In welke map staan al weer de picons #6 Ruudb

  • Senior Member
  • 151 posts

+3
Neutral

Posted 26 December 2011 - 13:59

had eerst picons op een usb stick gezet (gedownload via mijn PC en handmatig naar de usb-stick gekopieerd);

heb toen een nieuwe set via 'applicaties' gedownload; ze werden automatisch op de hdd gezet; alles werkte prima; de nieuwe picons werden keurig getoond; heb toen alles op de usb-stick gezet en de picons op de hdd verwijderd; vanaf nu zie ik geen picons meer; het lijkt wel alsof indien hij geen picons op de hdd vind hij 'stopt met zoeken'

wat doe ik fout?

Box:
ET10000

Schotel:
gewone Triaxx 80cm met een triple quad LNB


Re: In welke map staan al weer de picons #7 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,301 posts

+1,718
Excellent

Posted 26 December 2011 - 15:18

Ze staan bij mij in /media/usb/picon, en Enigma2 heeft geen probleem om ze te vinden. Wellicht moet je Enigma2 even herstarten, zodat deze opnieuw de locaties scant?

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: In welke map staan al weer de picons #8 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,042 posts

+298
Excellent

Posted 26 December 2011 - 16:50

wat doe ik fout?


Ik denk dat je picon map gewoon een verkeerde naam heeft (bijvoorbeeld hoofdletters, "picons" ipv "picon" ofzo).
Real musicians never die - they just decompose

Re: In welke map staan al weer de picons #9 Ruudb

  • Senior Member
  • 151 posts

+3
Neutral

Posted 27 December 2011 - 09:39

Ondanks dat op enkele forums ben tegengekomen dat ze in de map 'picons' moeten staan bleek het toch 'picon' te moeten zijn; daarna enigma2 opnieuw opgestart en klaar is kees; dus: opgelost (zo simpel inderdaad).

Dank voor jullie reacties !

Box:
ET10000

Schotel:
gewone Triaxx 80cm met een triple quad LNB



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users