←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

offline decoder delay

josjansen's Photo josjansen 14 Feb 2012

Wat is de beste instelling (ms) voor offline decoder delay?
Kun je soms bij deze instelling een vertraging voor het decoderen instellen. Of werkt het toch anders. En wat is het nut van deze instelling.
Quote

pieterg's Photo pieterg 14 Feb 2012

het is een vertraging die voorkomt dat de opname op volle snelheid gedecodeerd wordt (waardoor je kaart wel heel zwaar belast zou worden)
Quote

dylantje's Photo dylantje 14 Feb 2012

Werkt dit al???
Welke plugin??
Quote

josjansen's Photo josjansen 15 Feb 2012

het is een vertraging die voorkomt dat de opname op volle snelheid gedecodeerd wordt (waardoor je kaart wel heel zwaar belast zou worden)


Wat maakt het uit als een opname meteen gaat decoderen of 1 seconden later. 1 seconden later word de kaart toch ook belast.
Quote

littlesat's Photo littlesat 15 Feb 2012

Hoe werkt dat pieterg... Als dit op 1000 msec staat wil dat dan zeggen dat hij elke ECM om de seconde afhandeld... dut in het geval van CDS 10x decodeerd???
Quote

pieterg's Photo pieterg 15 Feb 2012

Hoe werkt dat pieterg... Als dit op 1000 msec staat wil dat dan zeggen dat hij elke ECM om de seconde afhandeld...


Inderdaad. Het is een delay op het moment van de parity switch.
Quote

pieterg's Photo pieterg 15 Feb 2012


het is een vertraging die voorkomt dat de opname op volle snelheid gedecodeerd wordt (waardoor je kaart wel heel zwaar belast zou worden)


Wat maakt het uit als een opname meteen gaat decoderen of 1 seconden later. 1 seconden later word de kaart toch ook belast.


De setting wordt niet gebruikt voor normaal gedecodeerd opnemen.
Hij is alleen voor de offline decode optie.
Quote

littlesat's Photo littlesat 15 Feb 2012

Dus voor CDS zal je die op 3000 msec moeten zetten (2500 is op het randje) om ervoor te zorgen dat de kaart niet op zwart gaat.... Je kunt met je kaart dan ook niets anders doen in dat geval....
Quote

Tech's Photo Tech 15 Feb 2012

Je was me net voor

Ik had een vraag van dezelfde strekking. ;)
Edited by Tech, 15 February 2012 - 11:21.
Quote

pieterg's Photo pieterg 15 Feb 2012

Zal je meevallen, probeer het maar zou ik zeggen ;)
Quote