←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

flash player voor Linux handig voor sommig...

gunst1965's Photo gunst1965 18 Apr 2012

Er zijn verschillende mogelijkheden voor LINUX om adobe flash te gebruiken
YUM voor linux
.tar.gz voor andere linux
.rpm voor andere linux
en apt voor ubuntu
is hier werkelijk niets mee te doen?
zomaar proberen te downloaden vind ik eng omdat ik niet weet wat er dan fout kan gaan.
Quote

pieterg's Photo pieterg 18 Apr 2012

zijn x86 binaries, dus alleen voor op je pc.
Quote

dAF2000's Photo dAF2000 18 Apr 2012

Maar wat wil je? :)

Als je Ubuntu gebruikt op de pc, dan kun je gewoon adobe flash player vanuit Ubuntu software centre gebruiken.
Quote

Jeroensky's Photo Jeroensky 18 Apr 2012

Aantal dagen geleden was in het nieuws dat Adobe stopt met flash plugin voor Linux.
Silverlight van Microsoft is er helemaal mee gestopt.(zal ook wel voor moonlight gelden).

Ik denk dat je beter kan kijken of je gnash support kan krijgen(open source flash video player).
Edited by J3r03n5ky, 18 April 2012 - 20:55.
Quote

gunst1965's Photo gunst1965 18 Apr 2012

in wil graag films kunnen kijken de opera internet browser met een ET 9x00
BBC programmas e.d. gaan alleen maar via flash dus die doen het dan niet
Quote

Jeroensky's Photo Jeroensky 18 Apr 2012

in wil graag films kunnen kijken de opera internet browser met een ET 9x00
BBC programmas e.d. gaan alleen maar via flash dus die doen het dan niet

Je tuner heeft niet genoeg processor vermogen om dat tedoen. het is geen desktop pc. (vandaar dat de browser voor et/vu zo poepie traag is).

Overigens heeft de BBC veel zenders fta (gratis te bekijken). En er zijn ook nog opties om de versleutelde BBC/SKY zenders te bekijken (maar da's eeh officieel illegaal, en kost wat geld)
Edited by J3r03n5ky, 18 April 2012 - 21:00.
Quote

gunst1965's Photo gunst1965 18 Apr 2012

gnashdev.org via de et opgevraagd en crasht direct daarna!??
via pc is de website gewoon te openen....
Quote

gunst1965's Photo gunst1965 18 Apr 2012


in wil graag films kunnen kijken de opera internet browser met een ET 9x00
BBC programmas e.d. gaan alleen maar via flash dus die doen het dan niet

Je tuner heeft niet genoeg processor vermogen om dat tedoen. het is geen desktop pc. (vandaar dat de browser voor et/vu zo poepie traag is).



Overigens heeft de BBC veel zenders fta (gratis te bekijken). En er zijn ook nog opties om de versleutelde BBC/SKY zenders te bekijken (maar da's eeh officieel illegaal, en kost wat geld)


je maakt me wel nieuwsgierig hoe je dat zou kunnen ontsleutelen
Quote

guppy16's Photo guppy16 18 Apr 2012

zo wil ik ook nog graag de streaming hd zender (fta) onepop hd (roemenie) terug ontvangen op mijn et 9200.
de stream rtmp staat in de streamingdatabase plugin maar is helaas niet meer te ontvangen of doe ik iets verkeerd???? :wub:
Edited by guppy16, 18 April 2012 - 21:17.
Quote

dAF2000's Photo dAF2000 18 Apr 2012

je maakt me wel nieuwsgierig hoe je dat zou kunnen ontsleutelen

Maar als dat illegaal is volgens Jeroensky dan bespreken we dat toch niet op het forum ;)
Hoe dan ook, het heeft geen zin om rpm's, apt's en dergelijke te downloaden want zoals Pieterg zei zijn die voor je pc en niet voor de et9200.
Quote

WanWizard's Photo WanWizard 19 Apr 2012

je maakt me wel nieuwsgierig hoe je dat zou kunnen ontsleutelen

Je regelt een UK adres, belt SKY (met een UK telefoon nummer, want ze bellen je terug), en neemt een abonnement. Dan krijg je een kaartje, die stop je in de doos, en je cam regelt de ontsleuteling...
Quote

Erik Slagter's Photo Erik Slagter 19 Apr 2012

Maarreehhh, gewoon die hele berg engelse FTA zenders, heb je daar niet genoeg aan?
Quote

gunst1965's Photo gunst1965 19 Apr 2012

Maarreehhh, gewoon die hele berg engelse FTA zenders, heb je daar niet genoeg aan?

ja hoor maar tis wel leuk om te zien wat er zoal kan
Quote