Jump to content


Photo

deep standby verhinderen tussen twee kort op elkaar volgende timer-opnames

dm8000 timers deep standby

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 crashman

  • Senior Member
  • 76 posts

0
Neutral

Posted 30 May 2012 - 13:31

Dag,

Stel ik heb 2 opnames in mijn timerlijst staan (beide met optie "auto" zodat vanuit deep standby die na de opname terug naar deep standby gaat). Tussen die twee opnames is een half uur dat de box niets moet doen. Dus die gaat tussen de opnames door terug naar deep standby.

Is er een optie mogelijk die instelt dat die niet naar standby gaat als er binnen het komende half uur (of instelbaar) een opname gepland is?

Re: deep standby verhinderen tussen twee kort op elkaar volgende timer-opnames #2 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 30 May 2012 - 14:20

Nee. Althans niet anders dan de timers anders instellen of een extra timer toevoegen. Maar als je gecharmaard bent van het uitschakelen van de box (en dat begrijp ik heel goed: ik doe dat met de meeste van mij ook), waarom zou die dan niet voor een minuut of 20 mogen uitschakelen?

Re: deep standby verhinderen tussen twee kort op elkaar volgende timer-opnames #3 crashman

  • Senior Member
  • 76 posts

0
Neutral

Posted 31 May 2012 - 13:21

geen probleem dat die tussendoor uitschakelt.alleen, heb nogal wat timers voor de kindjes en zo gaat die veel aan en uit.

ik deed onlangs een filesystem check op de harde schijf en die zei me dat er 2100 mounts gepasseerd zijn sinds de laatste filesystem check.en daarmee dacht ik of het mogelijk was de box wat minder aan en uit te laten schakelen.



Also tagged with one or more of these keywords: dm8000, timers, deep standby

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users