Springen naar inhoud


Foto

PVR Plugin DM800se

PVR DM800se

  • Please log in to reply
Er zijn 18 reacties in dit onderwerp

#1 ZoeperJ

  • Senior Member
  • 65 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 8 juni 2012 - 07:45

Hallo all,

Ik ben redelijk nieuw met de Dreambox. Voorheen had ik een dreambox 500 pvr, waar ik een harddisk in gebouwd had en werkte.
Onlangs heb ik een dreambox 800se met ingebouwde harddisk gekocht om HD te kunnen ontvangen en natuurlijk ook programma's op te kunnen nemen.


Om de meest recente OpenPli te kunnen laden moest ik eerst de Second Stage Loader (secondstage-dm800se-84.nfi) updaten. Dit heb ik gedaan waarna het uploaden en flashen probleemloos verliep. De box is geflasht met de OpenPli van 7 juni 2012 (gisteren). Hierna de wizard doorlopen (HDMI 1080i ingesteld) en vervolgens de henksat-13e-19e Plug-In geladen en de default skin gekozen, waarna de box automatisch herstart. Vervolgens CCCam 2.2.1 geinstalleerd en Enigma gerestart.

Echter krijg ik het niet voor elkaar om de PVR functionerend te krijgen. Ik heb de HDD al geinitialiseerd, maar programma's worden niet opgenomen (blijven in de Timer list staan) en ik heb geen optie meer om naar de opgenomen films te komen, zoals ik had in de DreamBox 500.

Welke plugin moet ik installieren zodat de PVR werkt?

Re: PVR Plugin DM800se #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46951 berichten

+541
Excellent

Geplaatst op 8 juni 2012 - 08:00

Als er niks opgenomen wordt, lijkt het wel of de tijd niet goed staat? Probeer eens een timer te maken die over vijf minuten moet gaan opnemen en kijk eens of er dan wat gebeurt?

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: PVR Plugin DM800se #3 Meega

  • Senior Member