Jump to content


Photo

Ondertiteling quickmenu

Ondertitels subtitels quickmenu

  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 adrouven

  • Senior Member
  • 114 posts

+4
Neutral

Posted 4 January 2014 - 12:21

Gebruik zo langzamerhand mijn ET9500 meer als mediaplayer dan als SB.
Aangezien een bekende subtittle site onlangs gedwongen is ermee te stoppen zijn de .srt bestanden toch wat minder netjes afgewerkt.
Nu kun je in het quickmenu wel een vertraging of versnelling aangeven maar op de een of andere manier doe ik het verkeerd of werkt het niet. Als ik een vertraging ingeef duurt al lang voordat het begint te werken, als het al komt en alle ondertitelingen die in die vertraagde periode voorbij zijn gekomen blijven in een soort van loop hangen en komen continue terug in beeld over de andere ondertitelingen heen.

Gebruik nu subtittle player DD en die doet eigenlijk wat veel mensen graag zouden willen, namelijk met je pijltjes toetsen kun je continue bij stellen.
Kan dat met quickmenu ook ( ik kan geen handleiding vinden?) of is het misschien mogelijk om met toestemming van DD of zo iets soortgelijks van quickmenu te maken? DD projecteert zich over je film heen en dat is eigenlijk ook niet zo handig.

Verder wil ik hier toch maar weer mijn dank aan een ieder geven die driftig meedenkt en werkt aan PLi!!
ET9500; vaste opstelling 80cm 4 duo LNB 13, 19, 23 & 28

Re: Ondertiteling quickmenu #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 4 January 2014 - 13:36

Ik heb nog wel een leuk perl scriptje die de srt file "verbetert". Aan de hand van de eerste sub en de laatste, kun je bepalen hoeveel de verschuiving is en hoeveel er versneld moet worden. Dat stop je dan al parameter er in en voilà een srt file die wel klopt.

 

Daarom ben ik ook nooit zo gek op media met externe subs, het klopt nooit.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.




Also tagged with one or more of these keywords: Ondertitels, subtitels quickmenu

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users