←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

[ET9x00] Multi EPG

hansiepansie75's Photo hansiepansie75 28 Feb 2014

Hallo,

 

Na update van twee dagen geleden (ik schat de versie van 24 februari) is de EPG uit de plugin-lijst verdwenen.

 

Ik kan nu de EPG niet meer openen, hij is wel geintalleerd (via menu -> plugins -> software beheer -> beheer plugins etc).

 

Ik heb m ge-deinstalleerd en weer geinstalleerd (GraphMultiEPG, maar zonder succes. Geen EPG)

 

Ook bij instellingen in VuPlus Duo2 -> Instellingen -> Systeem - > EPG instellingen staat alles op JA, behalve MHW EPG inschakelen.

 

Iemand een idee? Of is dit een bug in de nieuwe OpenPLi release?


Edited by hansiepansie75, 28 February 2014 - 21:07.
Quote

littlesat's Photo littlesat 28 Feb 2014

Je hebt drie opties...
Lang info of epg en dan mepg kiezen... Of met de onderste opties daar vastzetten op kort info/epg
Hier kan je ook via menu dan mepg kiezen en daar zit dan weer een optie om hem terug omder blauw te krijgen (maar heeft eigenlijk weinig zin daar er betere opties zijn)
Edited by littlesat, 28 February 2014 - 21:11.
Quote

Pedro_Newbie's Photo Pedro_Newbie 28 Feb 2014

Druk een lang op de info knop je kunt dan kiezen voor de Grafische Multi EPG, als je daarna drukt op menu en kiest voor instellingen menu kan je het item "In plugins menu tonen" op ja zetten. Vervolgens bevestigen en voortaan is ie ook weer onder de blauwe knop te vinden.

 

edit: littlesat was me net voor maar ja beter 2 antwoorden dan geen antwoorden


Edited by Pedro_Newbie, 28 February 2014 - 21:11.
Quote

The_Raven's Photo The_Raven 1 Mar 2014

DE:

Sorry ich spreche nicht NL, aber habe das gleiche problem. Habe es wieder hinbekommen, es funktioniert, aber wiso wird "graphmultiepg" nicht in den plugins angezeigt? Denke da ist was nicht in ordnung mit dem plugin.

EN:

Sorry don't speek NL, but have same problem. It worked again, but why is "graphmultiepg" not listet in Menü -> Plugins? I think something is wrong with the plugin.

Quote

dirocca's Photo dirocca 1 Mar 2014

DE:

Sorry ich spreche nicht NL, aber habe das gleiche problem. Habe es wieder hinbekommen, es funktioniert, aber wiso wird "graphmultiepg" nicht in den plugins angezeigt? Denke da ist was nicht in ordnung mit dem plugin.

EN:

Sorry don't speek NL, but have same problem. It worked again, but why is "graphmultiepg" not listet in Menü -> Plugins? I think something is wrong with the plugin.

http://openpli.org/f...ndpost&p=409052 . ;)

 

grtz Philip

Quote

hansiepansie75's Photo hansiepansie75 1 Mar 2014

Bedankt voor de antwoorden, het is allemaal weer goedgekomen. Heb ook de EPG functie nu ontdekt met lang indrukken !

 

Vielen dank für dem Antwort.

Quote

KarMar's Photo KarMar 3 Mar 2014

Toppie, had het zelfde probleem, bedankt voor d einfo super.

Quote

littlesat's Photo littlesat 3 Mar 2014

Bedankt voor de antwoorden, het is allemaal weer goedgekomen. Heb ook de EPG functie nu ontdekt met lang indrukken !

Als je verder kijkt dan kan je ontdekken dat je voorkeur EPG functie ook kunt krijgen met kort indrukken...

Quote

HansK's Photo HansK 4 Mar 2014

En zo leer ik al lezend  weer regelmatig weer wat bij via dit forum . Super!

Quote

degrijze's Photo degrijze 4 Mar 2014

Druk een lang op de info knop je kunt dan kiezen voor de Grafische Multi EPG, als je daarna drukt op menu en kiest voor instellingen menu kan je het item "In plugins menu tonen" op ja zetten. Vervolgens bevestigen en voortaan is ie ook weer onder de blauwe knop te vinden.

 

edit: littlesat was me net voor maar ja beter 2 antwoorden dan geen antwoorden

Heb het geprobeerd, werk weer perfect.

Quote

ReneW's Photo ReneW 4 Mar 2014

Ik heb na een paar week in reparatie mijn tuner weer terug, en natuurlijk de nieuwste PLI er direct op gezet.

 

Nu ben ik echter mijn multi EPG kwijt die ik altijd onder de rode knop had.

 

Als ik nu in druk krijg ik plug in mist. 

 

Het probleem is dat ik niet precies meer weet hoe die heet, maar was iets met RY geloof ik. Het mooie aan deze EPG vond ik dat de zenders mooi op rij stonden, het lijkt enorm op de TV Multi EPG die via de WEBif kan bekijken.

 

Kan iemand mij op weg helpen met waar ik deze epg viewer weer kan vinden? Onder welke naam deze is bijvoorbeeld?

 

Alvast bedankt

Quote

Pedro_Newbie's Photo Pedro_Newbie 4 Mar 2014

kijk hier eens of dat is wat je voor ogen had: http://openpli.org/f...epg#entry409173
Quote

ReneW's Photo ReneW 4 Mar 2014

Dat was em!

 

Hartelijk bedankt!!

Quote

HansK's Photo HansK 6 Mar 2014

en op deze manier heb ik hem ook weer terug........bedankt!

Quote

paul gonsalves's Photo paul gonsalves 23 Mar 2014

Beste mede hobbyisten,

Na de ca.6 updates  geleden (ik weet niet meer wat de laatste goed werkende was) , is de plugin GraphMultiEPG uit het opstartmenu verdwenen (blauwe knop)

Als ik b.v. de versie van januari terug flash werkt alles weer als normaal, maar zo update ik weer naar vandaag of weg is de EPG weer.

Als ik in de lijst van geïnstalleerde plugins kijk, staat hij vermeld als geïnstalleerd en aanwezig, maar in het menuutje is hij verdwenen!!

 

Ik werk met een Vu+Ultimo

Op voorhand mijn dank voor een reactie en tips

Paul

Quote

Frenske's Photo Frenske 23 Mar 2014

Als Paul nu eens de zoekfunctie gebruikt had, dan had Paul gezien dat dit al tig keer behandeld is. ;)
Ik zal deze dan ook verplaatsen naar het betreffende draadje. Sterker nog, het is inmiddels verplaatst. :)
Quote

paul gonsalves's Photo paul gonsalves 23 Mar 2014

Paul heeft de zoek functie gebruikt, dat doet paul altijd als eerste, maar paul heeft niets kunnen vinden, dus heeft paul een vraag gelaatst!!

Sorry hoor, maar ik ben niet meer zo slim als vroeger.

Mijn dank voor de hint.

Gr Paul

Quote

Frenske's Photo Frenske 23 Mar 2014

En daarom had ik het eerdere bericht ook voorzien van smiley's, en vervolgens verplaatst. :)
Soms 'lijkt' de zoekfunctie niet optimaal, hoewel ik gelijk de topics gevonden had. De juiste term invoeren blijft soms een discutabel punt.
Quote

paul gonsalves's Photo paul gonsalves 23 Mar 2014

B.T.W. als de ontwikkelaars zo'n wijziging in de menu structuur aanbrengen, hoe kom je er dan achter wat de juiste handelingen zijn om de gewenste items weer naar voren te krijgen?

Ik ben ongelogen al 3 dagen aan het klo..... maar heb alles aangezien voor een bug.

Bestaat er niet ergens een info file (zoals wel voor mijn popcorn mediaplayer bestaat) waar alle updates en wijzigingen in worden vermeld?

Zou inderdaad een hoop frustraties weg nemen en zinloze tijdbesteding vermijden!

Quote

golfdiesel's Photo golfdiesel 23 Mar 2014

Een changelog is voor de pli mannen niet te doen. Er wordt steeds zoveel veranderd dat het niet bij te houden is.
Quote