Springen naar inhoud


Foto

Waarom CCcam team uvadi CCcam v2.3.0 op mijn OpenPLi box?

cccam team uvadi CCcam.cfg-opkg

  • Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

#1 Vaako

  • Senior Member
  • 240 berichten

+2
Neutral

Geplaatst op 25 maart 2014 - 16:49

Hoi,

 

Weet er iemand als het standaard is dat als je softcam plugin CCcam 2.3.0 installeerd dat je een tweede config file habt in /etc/CCcam.cfg-opkg ?

Vroeger zag ik enkel /etc/CCcam.cfg staan.

 

Kan iemand hier meer over vertellen en hoe ik eventueel deze tweede CCcam kan verwijderen?

 

Alvast bedankt!

 

 


Groetjes / Grüße / Regards, Vaako
DM500HD | Qviart-Lunux4K | EMP S16/1PCP-W3 | WaveFrontier T90 rev.2 | 11x SMART Titanium TS LNB's


Re: Waarom CCcam team uvadi CCcam v2.3.0 op mijn OpenPLi box? #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68309 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 25 maart 2014 - 16:53

Dan is er via package management (opkg) een update geweest van het CCcam package, of er is een backup teruggezet na een flash en voordat CCcam werd geinstalleerd.

 

opkg detecteert dan dat er reeds een CCcam.cfg bestaat, en zal deze niet overschrijven, maar de nieuwe ernaast zetten met een "-opkg" extensie. Die doet verder niks, en staat niet in de weg.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Waarom CCcam team uvadi CCcam v2.3.0 op mijn OpenPLi box? #3 Vaako

  • Senior Member
  • 240 berichten

+2
Neutral

Geplaatst op 25 maart 2014 - 16:59

Oké bedankt!

 

Niet dat er twee CCcam's in conflict met elkaar zouden zijn want ik heb namelijk het probleem de laatste maanden mijn Debian server met Oscam geen SHARED/UNIQUE emm's ontvangt en vandaar dat ik de CCcam.cfg eens wou na kijken en zag deze tweede config er staan.

 

Dus dit gaat het emm probleem niet veroorzaken, dan maar verder zoeken.


Groetjes / Grüße / Regards, Vaako
DM500HD | Qviart-Lunux4K | EMP S16/1PCP-W3 | WaveFrontier T90 rev.2 | 11x SMART Titanium TS LNB's




Also tagged with one or more of these keywords: cccam, team uvadi, CCcam.cfg-opkg

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers