Jump to content


Photo

Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent?

Algemeen

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 5 May 2014 - 10:36

optiboxEvo3_header.jpg



De Optibox Evo E3HD is een Full HD digitale, hybride satelliet (DVB-S2) ontvanger met ingebouwde cardreader en beschikt over het Linux E2 besturingssysteem.

De Optibox Evo E3HD satellietontvanger beschikt over het bekende open source Linux E2 besturingssysteem waarmee eenvoudig plugins en apps geinstalleerd kunnen worden.

Via de hoge snelheid USB 2.0 aansluitingen is er de mogelijkheid om de Optibox Evo E3HD op het internet aan te sluiten, waardoor u bijvoorbeeld video kan bekijken op YouTube en radio kan luisteren via internetradiostations.

De gebruikelijke functies zoals elektronische programma gids en teletekst zijn uiteraard aanwezig. Wanneer een extern opslagmedium (HDD) is aangesloten kunt u opnames maken. De opnames kunt u op elk gewenst moment terugkijken. Ook het live pauzeren van een programma (timeshift) is mogelijk zodra een extern opslagmedium is aangesloten.

Met een geweldige kwaltieit voor een lage prijs is de Optibox Evo E3HD een zeer aantrekkelijke keuze.

Bron ziezotec

 

Gr Loui


Edited by Tech, 5 May 2014 - 13:00.
boardvervuiling met ellenlange specs ....


Re: Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent? #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 5 May 2014 - 12:56

Het begint een beetje op een uithangboard te lijken ;)

 

De link naar het artikel volstaat, vandaar dat ik die lap tekst met de specs maar even heb weggehaald, zou je de link alsnog even kunnen plaatsen?

 

Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee, ons iets niets bekend betreffende die ontvanger.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent? #3 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 5 May 2014 - 16:30

Het begint een beetje op een uithangboard te lijken ;)

 

De link naar het artikel volstaat, vandaar dat ik die lap tekst met de specs maar even heb weggehaald, zou je de link alsnog even kunnen plaatsen?

 

Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee, ons iets niets bekend betreffende die ontvanger.

 Bij deze de link ******** Ik dacht als ik de link stuur krijg ik een probleem ivm reclame.


Edited by WanWizard, 5 May 2014 - 17:18.
inderdaad: reclame ;)


Re: Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent? #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,528 posts

+1,736
Excellent

Posted 5 May 2014 - 16:56

Een link naar de fabrikant is dan ook handiger, die is inderdaad reclame...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Optibox Evo E3HD is daar al wat over bekent? #5 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,528 posts

+140
Excellent

Posted 5 May 2014 - 17:15

Was ik al bang voor. http://www.optibox.c...=product&id=202 verwijder die vorige link dan maar.


Edited by WanWizard, 5 May 2014 - 17:20.




Also tagged with one or more of these keywords: Algemeen

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users