Springen naar inhoud


Foto

Softcam / CCcam problemen

softcam cccam

  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 6 reacties in dit onderwerp

#1 iamsander

  • Senior Member
  • 64 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 13 december 2014 - 19:26

Hoi allemaal,
 
Ik heb sinds gisteren avond een probleem met me ontvanger.  (ET9000)
 
Ik heb me ontvanger geflashed met xtrendalliance-4.0-et9x00, ik had eerst xtrendalliance-1.0-et9x00.
 
I heb de plugin ... softcam 2.30 gedownload.
 
In de plugin browser de softcam is in een nieuwe plugin  "Xtrend Cam Center" geplaats. Daar kan je ze aan of uit zetten en ook veranderen naar andere softcam.  Deze  "Xtrend Cam Center" was er niet in xtrendalliance-1.0-et9x00.
 
In het menu in de ontvanger bij Softcam/CI  ... de  softcam instellingen ... Krijg je softcam setup...
 
Daar zijn 3 dingen...
 
Softcam herstart
Enable Auto-Camd
Kies Softcam
 
Normaal (bij xtrendalliance-1.0-et9x00) zag ik altijd achter kies Softcam een versie van een cccam zoals 2.3.0.  En wanneer ik meer softcams van cccam download kan ik die daar wisselen. Maar nu staat er niets achter kies softcam.  Terwijl softcam gewoon werkt (op 1 ding na waar ik zo op terug kom). Als ik op softcam herstart klik herstart die snel even.   
 
Met het programma DDC kan je op de ontvanger komen dan   ---   FTP --- /etc  daar was geen CCcam.cfg file ook niet na het downloaden van de softcam.
 
Ik heb toen daar zelf maar een  CCcam.cfg met daarin een buitenlandse c-line van een forum om te testen of die in  CCcam info bij server komt te staan. Maar daar staat helemaal niets.  Normaal had ik voorheen nooit problemen ermee en kwam daar gewoon een c line te staan al dan niet in het rood dat die het niet deed maar er stonden de clines die ik in cfg file gezet had altijd.
 
Een CCcam.armeb  file had ik in  /usr/bin  gezet en hernoemd in CCcam.  (dit had ik ergens op een forum gelezen)
 
 
Hoe komt het dat die cline niet bij CCcan Info bij server komt te staan en hoe is het te verhelpen?
 
De smartcard in de softcam werkt gewoon.
 
Dit probleem hem ik in al die jaren nog nooit gehad.
 
Ik weet het niet meer anders dan te proberen de nieuwse versie van Open Pli erop te zetten inplaats van xtrendalliance-4.0-et9x00.
 
Wie kan me helpen?
 


Re: Softcam / CCcam problemen #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14598 berichten

+458
Excellent

Geplaatst op 13 december 2014 - 19:32

Dit is OpenPLi, geen xtrend alliance.

Je zult je vraag op dat forum moeten stellen.

En cardsharing support kan je helemaal vergeten.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Softcam / CCcam problemen #3 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 13 december 2014 - 19:33

Vragen over WAN Sharing wordt hier niet gewaardeerd....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Softcam / CCcam problemen #4 iamsander

  • Senior Member
  • 64 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 13 december 2014 - 19:48

WAN Sharing ?? 

 

Heb geen vraag over sharing. Heb een software probleem vraag.  CCcam Info heb je ook in Open Pli.

 

Er staan hier op het forum meer vragen over CCcam.



Re: Softcam / CCcam problemen #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68309 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 13 december 2014 - 20:05

Normaals, bij de producent van je image aankloppen. Wij hebben geen idee hoe hoe het daar in elkaar zit, en kunnen dus niet helpen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Softcam / CCcam problemen #6 theparasol

  • Senior Member
  • 4157 berichten

+198
Excellent

Geplaatst op 13 december 2014 - 20:08

Het is vrij simpel:

 

Stel je hebt problemen of vragen over je Ford Mondeo, ga je dan ook naar de opel dealer? En als die je netjes doch vriendelijk zegt ga naar een ford dealer roep je dan ook maar die klant net voor me had ook iets met het stuur, dat zit ook in mijn auto?


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Softcam / CCcam problemen #7 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 13 december 2014 - 20:36

Daarom hier maar een slotje op.





Also tagged with one or more of these keywords: softcam, cccam

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers