Springen naar inhoud


Foto

DVD Playback functionaliteit

Dm8000

  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
Er zijn 8 reacties in dit onderwerp

#1 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 08:21

Voor een mede Sat4all lid moet ik een DM8000 flashen en herinrichten. Inmiddels zijn de rode meldingen weggehaald bij alle DM modellen. Door de library change moet de box schoon geflashed worden. Lees nu op het UK gedeelte dat er een probleem is met het afspelen van een DVD (zowel via de interne DVD speler alswel een externe via USB).
Op de UK sectie is echter geen reply op dit statement. M.a.w. Niemand anders bevestigt dit probleem..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: DVD Playback functionaliteit #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 09:22

Na de update inderdaad geen DVD playback meer.. DVD spint op, beeld bevriest, geen menu. Druk op EXIT geeft spinner. Einde verhaal. Box moet van de stroom af...
Na herstart DVD Player verwijderd uit de Plugins. Box opnieuw opgestart. DVD Player opnieuw geinstalleerd. Box wéér opgestart.. DVD in de speler... Zelfde verhaal... Aandachtspuntje?
Met één been in het graf..... Helaas

Re: DVD Playback functionaliteit #3 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33469 berichten

+118
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 09:32

Ik heb al tijden geen DMM box meer maar heb je die plug-in perse nodig ?

Via filebrowser afspelen zoals met andere boxen lukt niet?

on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: DVD Playback functionaliteit #4 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 11:03

Nou, ik heb hem niet nodig. Die meneer heeft hem nodig. Hij werkte klaarblijkelijk in de vorige versie nog wel... Vandaar dat ik het hier vraag.. Filebrowser? Ik heb in mijn OpenPli tijd ook gewoon DVD's afgespeeld. DVD inleggen.. Even wachten en er verschijnt DVD afspelen op het scherm en drukte op OK... Hoe gaat dat met FileBrowser dan?
Met één been in het graf..... Helaas

Re: DVD Playback functionaliteit #5 jootje

  • Senior Member
  • 121 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 23 december 2014 - 11:10

Het is natuurlijk wel een beetje raar dat er ter discusie staat of nog deze nog moet worden ondersteund.
Ik heb een DVD brander in mijn 8000 en die wil ik toch wel blijven gebruiken......

VU+ Ultimo 4K met Kabel FBC tuner en een twin Satelliet tuner.

Tuner 1, Turnable Triax 110cm met motor draaibaar van 78,5 graden oost tot 67 graden west.

Tuner 2, Multytenne.


Re: DVD Playback functionaliteit #6 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 23 december 2014 - 12:00

Het is natuurlijk wel een beetje raar dat er ter discusie staat of nog deze nog moet worden ondersteund.
Ik heb een DVD brander in mijn 8000 en die wil ik toch wel blijven gebruiken......

 

Dan zet je er DMM software op, dan doet je DVD het fantastisch.



Re: DVD Playback functionaliteit #7 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 12:14

Dit is nu net de discussie die ik wil vermijden. En ook de reden waarom ik zelf ben overgestapt naar OpenATV. De flagrante arrogantie van de OpenPli bouwers! We zijn de beste, de mooiste en we maken OpenPli voor ieder merk wat maar wil. Alleen besluiten we wel om iets werkend te slooen, zonder aan of afkondiging wat dan ook.. Nu dus weer... Alles werkt.. Ook de DVD en nu plots niet.. Jullie reply... Nou jammer dan.. Had je maar niet moeten updaten.. Jullie vatten de term update niet zo goed geloof ik.. Ik noem dat dus downgraden...

Heb net de eigenaar gesproken van deze DM8000 en er gaat gewoon ook OpenATV op. Dan werkt alles tenminste wel...

Jammer voor het OpenPli team (het was jarenlang prima). Ga lekker zo door! Halen jullie het 11de jaar zeker ...
Met één been in het graf..... Helaas

Re: DVD Playback functionaliteit #8 Henksat

  • Senior Member
  • 14843 berichten

+50
Good

Geplaatst op 23 december 2014 - 12:18

De reden dat de DMM boxen vaak problemen geven heeft te maken met het feit dat DMM zelf gedeeltelijk closed source is gegaan, een keuze welke wij niet gemaakt hebben.

Maar als je graag afgeeft op OpenPLi, donder dan op en doe dat ergens anders.



Re: DVD Playback functionaliteit #9 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27380 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 23 december 2014 - 12:45

Inhoudelijk wil ik hier niet eens op ingaan, maar om te voorkomen dat dit topic escaleert sluit ik hem maar.
En 'wie de schoen past trekke hem aan'.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.




Also tagged with one or more of these keywords: Dm8000

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers