Jump to content


Photo

Timeshift

vu duo2

  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 5 February 2015 - 17:58

Sinds enige dagen valt het mij op dat ik in de timeshift geen >2x pauze meer kan gebruiken. Ik meende dat dit voorheen altijd wel zo was. Of ik moet het verkeerd hebben.

 

Wat ik er exact mee bedoel: Als je op pauze drukt, dus het programma dus even tijdelijk opneemt(timeshift). Daarna als ik zo ver ben druk ik op "Play" en ga ik verder met waar ik hem had gepauseerd. En als ik dan weer even een "pauze" wil hebben, accepteert hij dit niet. En moet ik eerst helemaal naar het einde. Dan weer terugspoelen en dan weer op pauze drukken. Dat werkt wel, maar is wat omslachtig.

 

Had ook al vanmiddag even een nieuwe flash gedaan (image 5-2) incl de green screen ;-). Maar het probleem is er niet mee opgelost.

 

Heb ik perongeluk wat gewijzigd in de instellingen? Of is er wat in de software veranderd? Want ik meende toch echt dat het wel zo eerst werkt.

 

Bedankt voor de reacties iig.

 

betreft de Vu+ duo2


VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Timeshift #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 5 February 2015 - 18:13

De fout is inmiddels gevonden en zal, mits er builds zijn, morgen opgelost zijn.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Timeshift #3 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 5 February 2015 - 20:34

Dank u Frenske. Dat is mooi vlot (y)

We zullen morgen eens kijken :D
VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Timeshift #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 5 February 2015 - 21:22

Voor de goede orde, ik ben slechts de boodschapper.
Littlesat heeft een eerdere commit die de fout veroorzaakte reverted en dientengevolge het probleem opgelost.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Timeshift #5 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 6 February 2015 - 04:34

Geen probleem Frenske. Ere wie de eer toe komt (y). Bedankt Littlesat voor de fix en Frenske voor de boodschap ;-)

Zal vanmiddag eens kijken als het weer werkt.

Super support zo :D
VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Timeshift #6 Tw-er

  • Senior Member
  • 34 posts

0
Neutral

Posted 6 February 2015 - 08:53

Aha een oplossing, mijn madam had het ook al gemerkt en volgens haar was het mijn schuld :rolleyes:

 

Bedankt voor de snelle opvolging.


;Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 1000gb


Re: Timeshift #7 Tw-er

  • Senior Member
  • 34 posts

0
Neutral

Posted 6 February 2015 - 09:02

Net de update gedaan maar werkt nog steeds niet.

Ik kan timeshift opzetten even later verder kijken maar dan werkt er niets meer dan kan ik enkel de timeshift stoppen maar niet meer pauzeren.

 

Er is nog werk aan de winkel.


;Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 1000gb


Re: Timeshift #8 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,380 posts

+393
Excellent

Posted 6 February 2015 - 09:38

Hier zojuist de 10k ge-update en daar werkt het weer zoals gewenst. Ik zal zo de andere ontvangers ook even updaten.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Timeshift #9 Nl2mml

  • Senior Member
  • 75 posts

+4
Neutral

Posted 6 February 2015 - 14:47

Hier werkt het weer @littlesat @frenske. Dus super weer!

@tw-er: misschien eens opnieuw proberen te flashen, aangezien het op mijn duo2 en dus op 10k van Frenske wel werkt
VU+ Duo2
Wavefield T90 uitgericht op 13, 19.2, 23.5 en 28.2
Cccam 2.3
Open Pli 4.0 natuurlijk

Re: Timeshift #10 Bramboos

  • Senior Member
  • 93 posts

+3
Neutral

Posted 6 February 2015 - 16:25

Ook op Vu+ Duo werkt het terug. Bedankt.


- VU+ Duo met OpenPli.
- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2
- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Re: Timeshift #11 Tw-er

  • Senior Member
  • 34 posts

0
Neutral

Posted 8 February 2015 - 15:30

Alles werkt terug naar behoren moet enkel terug de webif instellen heb ik onderweg gemerkt, zal het eens bekijken na de cross ;)


;Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 1000gb




Also tagged with one or more of these keywords: vu duo2

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users