Jump to content


Photo

Hoe nieuwe installatie

ET8000 Vu+ Duo Installatie

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 jort38

  • Senior Member
  • 644 posts

+8
Neutral

Posted 2 March 2015 - 16:12

Er zijn redenen voor mij om aan te nemen dat de originele installatie en daaropvolgende updates onvolledig / corrupt zijn.

Nu lijkt het mij het handigst gewoon helemaal opnieuw, helemaal schoon, opnieuw te installeren en handmatig te configureren.

 

Dingen die mij suggereren dat er iets niet helemaal goed is:

  1. ondertiteling voor doven en slechthorenden in een opname werkt niet (doet het alleen als ik teletekst pagina 888 opvraag)
  2. CCcam loopt soms vast
  3. kinder pincode staat niet in de config file
  4. streaming lukt mij niet
  5. Van mijn ET8000 kan ik gewoon op de harddisk van de Vu Duo komen, maar niet andersom
  6. remote timer lukt mij niet
  7. EPG op verschillende kanalen klopt niet
  8. Autotimers met het kenmerk "Check for uniqueness in" Title and all descriptions resulteert in een opname 
  9. Hoewel de interfacetaal in het Nederlands staat, staan veel keuzen in de AutoTimer deels in het Engels

 

Nu gebruik ik heel veel de autotimer in combinatie met EPGImport omdat ik vaak maanden van huis ben en erop vertrouw dat opnames doorgaan als ik er niet ben. Dus zijn er veel opnames in de autotimers.xml file die ik het liefst behoud.

 

Mijn plan is dus gewoon de laatste OpenPLi op en een USB te zetten, de autotimer.xml file kopiëren en te flashen zonder AutoBackup.

Daarna de LNB's etc weer configureren en de autotimer.xml file weer terugzetten.

 

De Plugins die ik momenteel gebruik:

  • Audio Sync Setup (stond er vanaf het begin)
  • AutoBackup
  • AutoTimer
  • EPGImport (Nederland en Engeland)
  • Mediascanner
  • Mediaspeler
  • OSD 3D setup (stond er vanaf het begin)
  • OSD position setup (stond er vanaf het begin)
  • Open Uitzending gemist
  • OpenWebif
  • Oscam Status
  • Slideshow
  • Softwarebeheer (stond er vanaf het begin)

Gebruik nu nog de Openpliversie 4 van 20-02-2015 met de laatste update op 01-03-2015

Kernel 3.14.16

Enigma van 27-02-12015Python versie 2.7.3

 

Mijn vragen zijn:

  1. Kan ik de autotimer.xml file terugplaatsen na een verse flash zonder de AutoBackup?
  2. Zijn er dingen die ik mogelijk ook moet "veilig stellen" voordat ik alles flash?
  3. Vergeet ik iets?

J


Vu+ Ultimo 4K (4 TB HD, DVBS FSB, DVBC FBC & OpenPli 9),

Xtrend ET10000 (1 DVBS works via ethernet & OpenPli 9),

Xtrend ET10000 (DVBT2 & OpenPli 9, located in Thailand). Only latest stable releases.

Xtrend ET10000 (works via ethernet & OpenPli 9) and

Xtrend ET8000 (1 TB HD, 1 DVBT2 & works via ethernet & OpenPli 9)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users