Jump to content


Photo

autotimer problemen ?

autotimer

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 SatMann

  • Senior Member
  • 438 posts

+20
Neutral

Posted 30 April 2015 - 19:15

HI guys,

 

ik bemerk (of liever mijn vrouw :-) ) dat de autotimer het niet al te goed doet.

een serie die zijn volgt, speelt iedere dag op dezelfde zender.

als ik een autotimer maak dan neemt hij een keer wel en dan weer niet op.

op de EPG data is alles exact hetzelfde en ik stel speciaal in : hoofdletter ongevoelig.

 

maar toch zit er echt geen logica waarom hij wel of niet opneemt.

is dat een gekend fenomeen?

 

het lijkt erop dat hij de timers niet refreshed iedere dag?

 

greetz



Re: autotimer problemen ? #2 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 1 May 2015 - 08:10

De eerste stap is na het (handmatig) starten van de autotimer in de timerlijst kijken. Check even of alle keren dat er uitzending is in de timerlijst terechtkomen. Zo ja, dan is er waarschijnlijk sprake van een timerconflict, een andere timer op dezelfde tijd verhinderd dan de opname. Zo nee, dan moet je inderdaad toch echt de autotimer entry gaan "debuggen". Je hebt geen opties aan staan als "slechts een keer opnemen" e.d.? Zet even alles uit wat niet 100% duidelijk is.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: autotimer problemen ? #3 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 1 May 2015 - 08:27

Open eens het menu van AT (in AT overview --> Menu) en kijk eens bij "nieuwe timers aanpassen". Daar staat "beschrijving moet uniek zijn"; die kan je aan of uit zetten. Zet hem eens in de andere stand dan waarin hij nu staat?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users