Springen naar inhoud


Foto

Opname locaties naar een server

hdd server nfs

  • Please log in to reply
Er zijn 4 reacties in dit onderwerp

#1 bshe2000

  • Member
  • 9 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 7 januari 2016 - 09:07

Ik heb openpli 4 op mijn VU+ staan nu wil ik opnemen (en timeshift) niet naar een USB apparaat sturen maar naar een server.

Ik heb een Windows server met een gedeelde map maar ik krijg dat niet in de ontvanger.

Bij netwerk kan je het netwerk bekijken hij vind mijn server, naar de gebruikersnaam en wachtwoord opent er niets,

Wat doe ik fout ?

 

Kan iemand mij helpen ?

 

 



Re: Opname locaties naar een server #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56123 berichten

+685
Excellent

Geplaatst op 7 januari 2016 - 10:03

De VU heeft iets geks in de drivers zitten zodat ABs als compleet toetsenbord worden gezien... daarom kan je alleen cijfers krijgen met een normale AB (algemene details hierover zijn al diverse keren gesproken)...

 

Maar als je daar op de teletekst toets drukt dan krijg je een virueel toetsenbord en daar kan je userid en wachtwoord dan gewoon invullen....

 

Ik heb hier net nog met een VU+Solo4K een harddisk naar een ET10K gedeeld.....


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Opname locaties naar een server #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46951 berichten

+541
Excellent

Geplaatst op 7 januari 2016 - 10:10

De solo4k en de zero zijn net gisteren toegevoegd aan onze workaround. Bepaalde dingen die eerste niet werkten, zijn daardoor gaan werken, en bepaalde dingen werken niet meer.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Opname locaties naar een server #4 bshe2000

  • Member
  • 9 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 7 januari 2016 - 11:15

Ik kan via de ab wel letters op het beeld krijgen bij netwerk browser. Echter als ik de gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd heb opent er niets.



Re: Opname locaties naar een server #5 Meega

  • Senior Member
  • 3000 berichten

+51
Good

Geplaatst op 7 januari 2016 - 17:11

Probeer eens om gewoon naar verbindingsbeheer te gaan (onderste optie aldaar) en en vul alles handmatig in. 


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release




Also tagged with one or more of these keywords: hdd, server, nfs

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers