Springen naar inhoud


Foto

zender toevoegen aan favourites (TV) lukt niet

et9x00

  • Please log in to reply
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

#1 Lutz

  • Senior Member
  • 746 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 31 januari 2016 - 18:00

Vandaag heb ik eerst mijn et9x00 bijgewerkt naar de versie van vandaag. Dat lukte zonder problemen.

Vervolgens wilde ik mijn eigen favorietenlijst favourites (TV) bijwerken omdat horror channel +1 verhuisd is. Ervoor heb ik alleen Astra 2 laten scannen, en geen netwerkscan gedaan. Ik heb ook de lijst laten wissen en alleen voor FTA gezocht. Ik had vervolgens mijn horror channel +1 weer kunnen vinden onder de rode knop "alle". Maar het toevoegen aan mijn bouquet lukt niet.

 

Onder de blauwe knop staat ineens van boven naar beneden: favourites (TV), last scanned, favourites (TV), last scanned. Mijn eigen bouquet is het bovenste, en toevoegen aan bouquet voegt toe aan de tweede vermedling van favourites, en is dan het enig station daar.

 

Hoe moet dat dan, en ik kan wel de tweede "last scanned" vermelding wissen, maar niet de tweede vermelding van "favourites (TV).

 

Eerder vandaag heb ik hetzelfde op mijn vu solo se 2 gedaan en het werkte wel.


<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird

Re: zender toevoegen aan favourites (TV) lukt niet #2 Lutz

  • Senior Member
  • 746 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 2 februari 2016 - 06:44

Ik heb geprobeerd om opnieuw alles te laten zoeken, maar ik krijg de tweede vermelding van favourites (TV) niet verwijderd en erom kan ik ook geen favorieten meer bijvoegen. Is er niemand meer die weet hoe het met een oude ervaren ontvanger moet?
<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird

Re: zender toevoegen aan favourites (TV) lukt niet #3 goldeneye

  • Senior Member
  • 1030 berichten

+14
Neutral

Geplaatst op 2 februari 2016 - 07:18

Even ervan uitgaand dat je OpenPli gebruikt.. Na een volledige scan staan de nieuw gevonden kanalen in het boeket "Last Scanned". Daar zoek je de kanalen op die je in je favorieten wil zetten. Ga met de cursor op het kanaal staan.. Druk de MENU knop in. Kies voor "toevoegen aan boeket". Kies daar het pakket waar je hem wil plaatsen en druk op "OK". Vervolgens staat hij onderaan in de gekozen favorietenlijst. Ga naar je gekozen favorietenlijst, scroll naar beneden naar het zojuist geplaatste kanaal. Druk weer op MENU en kies voor "verplaatsmodus activeren". Verplaats nu de zender naar de gewenste locatie in je favorietenlijst en druk op "OK". Druk weer op MENU en kies voor verplaatsmodus deactiveren.. Klaar.

 

 

Als alternatief kun je met behulp van een kanaaleditor de boel via de PC laten organiseren....



Re: zender toevoegen aan favourites (TV) lukt niet #4 Lutz

  • Senior Member
  • 746 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 2 februari 2016 - 19:33

De oplossing was overtollige bouquets (b.v. favourites (TV)) verwijderen en vervolgens purgen.

 

Nu heb ik alle stations weer terug!

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Alleen ik hou de tweede vermelding van Favourites (TV).

 

Ik kan ze vewijderen en purgen, maar na een keer herstarten zijn ze weer terug.

 

Hoe kan ik dit bouquet permanent verwijderen?


Veranderd door Lutz, 2 februari 2016 - 19:35

<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird



Also tagged with one or more of these keywords: et9x00

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers