Jump to content


Photo

Nas mounten over wan


  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#1 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 28 February 2016 - 21:26

Aangezien ik 5 ip adressen heb in mijn huis ben ik op zoek naar een oplossing hiervoor

 

ik heb het volgende werkende

dreambox 800 over lan gemount zonder enig probleem

dreambox 800 over wan i.c.m. de dmz ook geen probleem

 

Dus is het mogelijk om over de wan de nas te benaderen met de dreambox alleen vind ik het niet zo'n goed idee om de dmz open te zetten voor de dreambox.

 

Mijn vraag is dus concreet welke poort gebruikt de mediaplayer om de nas te benaderen zodat ik deze kan openen

moet ik ergens in een config file deze poort vastleggen zodat die niet wijzigt

 

alvast bedankt voor alle info hier omtrent

 

 


 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #2 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,629 posts

+459
Excellent

Posted 29 February 2016 - 06:33

Poorten naar buiten openzetten is niet zo'n goed idee, ik zou gaan voor VPN oplossingen, dat is een stuk veiliger en als je die tunnel eenmaal hebt opgezet is het net of je gewoon thuis in je netwerk zit, je kunt gewoon je lokale ip adressen gebruiken om met apparaten in je netwerk te kunnen communiceren.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Nas mounten over wan #3 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 12:58

oef ik denk dat dit te ver gaat voor mijn kennis.

Is er ergens leesvoer hoe ik dit kan opzetten voor de dreamboxen?


Edited by the peppi, 29 February 2016 - 12:59.

 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #4 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 29 February 2016 - 13:33

Een (open)VPN opzetten (IPsec, L2TP/IPsec en PPTP is lastiger) zou ik IMHO m.b.v. van een tientjes router doen en dus ten zeerste afraden om dit werkend te krijgen op je ontvanger zelf. Maar misschien zijn er anderen die het wel doen ;)


Edited by 40H3X, 29 February 2016 - 13:33.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: Nas mounten over wan #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 29 February 2016 - 14:29

Van je box een VPN server maken wordt sterk afgeraden, het is geen secure en hardend device zoals een router or firewall. Zowat elke huis-tuin-en-keuken router vandaag de dag kan VPN's aan, dus die gewoon gebruiken.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nas mounten over wan #6 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 15:32

Een (open)VPN opzetten (IPsec, L2TP/IPsec en PPTP is lastiger) zou ik IMHO m.b.v. van een tientjes router doen en dus ten zeerste afraden om dit werkend te krijgen op je ontvanger zelf. Maar misschien zijn er anderen die het wel doen ;)

oef deze post gaat mij helemaal boven mijn pet ipsec l2pt/ipsec imho ???

m.b.v die ken ik  :P maar van de rest snap ik niets.

 

Maar goed de vraag blijft

nas verbinden over wan en welke poort gebruikt de nsf kan ik die vast zetten of wijzigen?

 

Het hele VPN gebeuren wil ik maar even laten vallen want er wordt zoveel onzin geschreven op forums en er is niemand die een duidelijke howto heeft dus alles wat ik probeer werkt niet

O ja de router waar de synology op staat heeft een vpn functie


 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #7 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 29 February 2016 - 15:47

Als je een NAS hebt, dan heeft die wellicht ook VPN capaciteit aan boord...

 

edit: Ah, je vermeld Synology, ja, die heeft een OpenVPN service, en die voldoet prima, die heb ik daarvoor ook in gebruik.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nas mounten over wan #8 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 17:57

Als je een NAS hebt, dan heeft die wellicht ook VPN capaciteit aan boord...

 

edit: Ah, je vermeld Synology, ja, die heeft een OpenVPN service, en die voldoet prima, die heb ik daarvoor ook in gebruik.

ok thnx maar zou je ook kunnen posten hoe ik dat zou moeten doen want ik zie op dit moment de bomen door het bos niet meer

In de nas heb ik idd de vpn geinstaleerd en de open vpn geactiveerd

Dan is er de optie om de config bestanden te downloaden dat heb ik gedaan en vervolgens in etc/openvpn geplaatst

 

helaas doet de dreambox mediaplayer dan nog niet de bestanden weergeven

 

 

Zoals gezegt alles werkt intern en het werkt ook via de wan met de dmz open. Om maar aan te geven dat de syno instellingen goed zijn.

Het probleem zit hem echt in de connectie vanaf de dreambox naar de nas

 

euhh edit het probleem zit natuurlijk bij mij ik vergeet iets  ;)


Edited by the peppi, 29 February 2016 - 17:58.

 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #9 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 29 February 2016 - 19:24

Je hebt het er over dat je router ook een vpn functie heeft.

Als je verteld welke router je hebt kunnen gebruikers je misschien verder helpen.

 

Ik heb een asus router met vpn functie.

De bestanden die worden gegenereerd op de asus moeten dan niet op je box maar op je telefoon geinstalleerd worden.

In mijn geval "openvpn connect".

 

Als ik dan een connectie met openvpn maak als ik van huis ben, kan ik alle apparaten die ik via wifi kan benaderen buitenshuis ook benaderen alsof ik in mijn thuisnetwerk zit.


Edited by Meega, 29 February 2016 - 19:25.

ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: Nas mounten over wan #10 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 21:31

LINKSYS EA6900

Persoonlijk vind ik het een onding

 

maar let wel het gaat hier niet om een telefoon verbinding of om apperaten te benaderen maar gewoon om via mijn dreamboxen de synology films te kunnen bekijken.


 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #11 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 29 February 2016 - 21:41

Ik probeer het even te begrijpen.

Staan de dreamboxen op een ander adres?

Of hebben jouw dreamboxen alle een ander wan adres?


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: Nas mounten over wan #12 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 21:53

Ik probeer het even te begrijpen.

Staan de dreamboxen op een ander adres?

Of hebben jouw dreamboxen alle een ander wan adres?

yep staat in mijn eertse post

ik heb 5 ip adressen 2 x hp servers 1x woning 1x kantoor 1x bovenetage

vandaar de wan ipv lan

 

en nogmaals even ter informatie alles werkt ook via de wan alleen dan moet ik de dmz openzetten

 

dus naar mijn idee zijn er maar 2 opties :

 de nfs vastzetten op 1 poort in de dreamboxen en die openen naar de nas

of iets van die vpn waar ik absoluut geen kaas van gegeten heb

 

 

edit

ip van bovenetage kan evt direct op de nas worden gezet zonder router ertussen


Edited by the peppi, 29 February 2016 - 21:56.

 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #13 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 29 February 2016 - 22:09

Dan zou ik toch gaan voor vpn maar dan van router naar router ,dat is gewoon het veiligste.

Hoe ?

 

Mijn router kan zowel een server als een client zijn (ik denk de meeste die vpn ondersteunen wel) 

Kwestie van google en manual op je routers.


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: Nas mounten over wan #14 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 29 February 2016 - 22:30

hahahahah het wordt steeds leuker ik ga de handoek maar gooien want een oplossing en wetenschap schijnt er niet te zijn.

Google nog nooit van gehoord hahahahaha

 

Ik denk dat 85% van de mensen eerst google uitspit en als ze er niet uitkomen dan pas op een forum hun vragen gaan stellen en ik hoor niet bij die 15% en dus waren de servers van google de laatste dagen overbelast met mijn zoek opdrachten.

 

gaten boren en meters cat6 aanleggen is denk ik het enigste wat er overblijft


 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #15 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 29 February 2016 - 23:42

Het is heel erg moeilijk om iemand die helemaal niks van de materie weet uit te leggen wat er moet gebeuren, als we niks specifieks weten over de omgeving en de aanwezige infrastructuur.

 

- Ik begrijp uit je antwoorden dat het gaat om drie lokaties binnen 1 gebouw?

- En die hebben alle drie een eigen internet verbinding? Zo ja, welke drie routers worden daar dan voor gebruikt? Zo nee, hoe zit het dan?

- Welke IP ranges worden er in die drie LAN's gebruikt? Is er overlap?

- Waar staat die NAS precies?

- En wie moet er precies van waar bij kunnen?

- Hoe veilig moet het zijn (m.a.w., zijn die drie LAN's trusted ten opzichte van elkaar)?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nas mounten over wan #16 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 1 March 2016 - 20:34

Het is heel erg moeilijk om iemand die helemaal niks van de materie weet uit te leggen wat er moet gebeuren, als we niks specifieks weten over de omgeving en de aanwezige infrastructuur.

 

- Ik begrijp uit je antwoorden dat het gaat om drie lokaties binnen 1 gebouw?

- En die hebben alle drie een eigen internet verbinding? Zo ja, welke drie routers worden daar dan voor gebruikt? Zo nee, hoe zit het dan?

- Welke IP ranges worden er in die drie LAN's gebruikt? Is er overlap?

- Waar staat die NAS precies?

- En wie moet er precies van waar bij kunnen?

- Hoe veilig moet het zijn (m.a.w., zijn die drie LAN's trusted ten opzichte van elkaar)?

 

 

- Ik begrijp uit je antwoorden dat het gaat om drie lokaties binnen 1 gebouw?

 Klopt

- En die hebben alle drie een eigen internet verbinding? Zo ja, welke drie routers worden daar dan voor gebruikt? Zo nee, hoe zit het dan?

Eigen externe ip nummers 213.xxx.xxx.1 213.xxx.xxx.2 

routers zijn de linksys ea6900 en de netgear jnr 3210

- Welke IP ranges worden er in die drie LAN's gebruikt? Is er overlap?

192.168.1.x op beide routers deze zijn uiteraard in te stellen van bv de range 1-100 of 100-200

- Waar staat die NAS precies?

op ip nr 213.xxx.xxx.1

- En wie moet er precies van waar bij kunnen?

dreambox op ip nummer 213.xxx.xxx.2 naar de nas op ip nummer 213.xxx.xxx.1

- Hoe veilig moet het zijn (m.a.w., zijn die drie LAN's trusted ten opzichte van elkaar)?

de term trusted begrijp ik niet helemaal zolang de dreambox maar de films kan afspelen op mijn kantoor ip (213.xxx.xxx.2 van de nas op 213.xxx.xxx.1) dan is het prima

 

 

Naar mijn idee is alles met inlognaam en paswoord beveiligt op de nas dus denk ik dat alleen ik erbij kan komen

Nog even voor de duidelijkheid of het nu over vpn gaat of een andere optie dat maakt in principe niet uit De nas staat namelijk niet 24/7 aan


 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #17 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 1 March 2016 - 21:10

 even de nas zijn instelling bijgevoegd

 

Lijkt mij toch vrij simpel of ik ben helemaal van de pot gevallen

 

correct me if i am wrong

 

 -router poort openen 1194

 -config exporteren

 -dreambox openvpn installeren

 -de config in etc/openvpn plaatsen

 -dreambox herstarten

 -openvpn op de dreambox starten

 

en dan doet hij niets dus ik vraag mij af waar ga ik fout ?

of klopt er helemaal niets van wat ik doe?

Attached Files

  • Attached File  vpn.jpg   48.6KB   2 downloads

Edited by the peppi, 1 March 2016 - 21:13.

 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 

Re: Nas mounten over wan #18 catastrofus

  • Senior Member
  • 3,443 posts

+43
Good

Posted 1 March 2016 - 22:01

Ik heb deze poorten openstaan voor het opzetten van een vpn richting een ds214+

In mijn geval wil ik een verbinding tussen een iphone/ipad en een et10k waarbij de bandbreedte wordt gelimiteerd op 2 Mb/s.

Attached Files

  • Attached File  syn0.jpg   12.32KB   3 downloads

Edited by catastrofus, 1 March 2016 - 22:02.

2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 8.3r/nb) + een et10k/osmini (geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
 


Re: Nas mounten over wan #19 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,544 posts

+1,737
Excellent

Posted 1 March 2016 - 22:25

 

- Ik begrijp uit je antwoorden dat het gaat om drie lokaties binnen 1 gebouw?

 Klopt

- En die hebben alle drie een eigen internet verbinding? Zo ja, welke drie routers worden daar dan voor gebruikt? Zo nee, hoe zit het dan?

Eigen externe ip nummers 213.xxx.xxx.1 213.xxx.xxx.2 

routers zijn de linksys ea6900 en de netgear jnr 3210

3 lokaties, 2 routers. Dus twee locaties zitten op hetzelfde LAN?

- Welke IP ranges worden er in die drie LAN's gebruikt? Is er overlap?

192.168.1.x op beide routers deze zijn uiteraard in te stellen van bv de range 1-100 of 100-200

Ok.

- Waar staat die NAS precies?

op ip nr 213.xxx.xxx.1

Dat is een extern IP, ik bedoelde in welk LAN, dus achter welke router.

- En wie moet er precies van waar bij kunnen?

dreambox op ip nummer 213.xxx.xxx.2 naar de nas op ip nummer 213.xxx.xxx.1

Nee, de dreambox in LAN 1 naar de NAS in LAN 2. 213.x.x.x is publiek, en dat moet je helemaal niet willen.

- Hoe veilig moet het zijn (m.a.w., zijn die drie LAN's trusted ten opzichte van elkaar)?

de term trusted begrijp ik niet helemaal zolang de dreambox maar de films kan afspelen op mijn kantoor ip (213.xxx.xxx.2 van de nas op 213.xxx.xxx.1) dan is het prima

Ik bedoel: Is het ok dat elk device in LAN 1 bij elk device in LAN 2 kan? En daar potentieel bij dingen kan die je niet wilt? (bijvoorbeeld, van kantoor printen op de printer thuis, of andersom, vanuit thuis inloggen op de NAS?)

 

 

Naar mijn idee is alles met inlognaam en paswoord beveiligt op de nas dus denk ik dat alleen ik erbij kan komen

Nog even voor de duidelijkheid of het nu over vpn gaat of een andere optie dat maakt in principe niet uit De nas staat namelijk niet 24/7 aan

 

Nee, zo eenvoudig is het niet, je wil namelijk je data over publiek internet transporteren.

 

Hoe zit dat precies met die 213.x.x.x reeks? Je antwoord suggereert dat beide routers in hetzelfde externe subnet zitten, zitten ze dan achter dezelfde internet lijn? Met wellicht daar ook nog een router van de provider die deze specifieke adressen forward? Wat is het WAN adres van beide routers? Is dat die 213.x.x.x, of is dat een ander adres?

 

Als je vanaf de box de NAS wil benaderen als file-share, om zaken op te nemen of af te spelen, dan moet je of een CIFS, of een NFS verbinding maken. Beide zijn buitengewoon onveilig op het publiek internet, en moet je dus nooit doet. Dat is vragen om ellende, voor je het weet ligt je hele administatie op straat.

 

Als ik de manuals van beide routers zo eens bekijk, dan is het op geen van beide mogelijk om een VPN op te zetten, dus dat pad loopt dood.

 

Dan zijn imho de mogelijkheden:

- andere routers kopen die wel een VPN mogelijkheid hebben

- OpenVPN opzetten tussen box en NAS (werkt, maar is voor gevorderden!)

- een wireless connectie vanaf de box opzetten als dat bereik er is (moet goed zijn voor opnemen/afspelen!)

- kabel trekken


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Nas mounten over wan #20 the peppi

  • Senior Member
  • 51 posts

0
Neutral

Posted 1 March 2016 - 23:14

klopt ik heb een reeks van 5 ip adressen die beginnen allemaal met dezelfde 213

 

Ondertussen lekker blijven sleutelen en heb ik idd een vpn verbinding tussen de box en de nas 

ik snap nu ondertussen ook meer van het geheel en begrijp nu ook dat de gui van de openvpn op de box zo gammel is als sinterklaas zijn achterwerk

er zit totaal niets in die gui en ik moet dan ook de files zelf aanmaken en aanpassen

 

fijn om te weten dat je zelf even een logfile moet aanmaken zodat je kunt zien waar je fout en goed gaat

Helaas ga ik morgen even 5 dagen er tussen uit maar als ik terug ben ga ik zeker er mee verder want kabels en gaten zie ik niet zitten laat staan dat mijn vrouw er blij mee zal zijn als er weer kabels aangelegd moeten worden

 

mischien wel handig als iemand een openvpn.conf kan plaatsen met xxxx als zaken die gewijzigt moeten worden

vooralsnog ziet de mediaplayer niet de films maar dat zou nog aan de nfs machtegingen kunnen liggen voor het ip adres

 

ps wat is imho ?

 

- andere routers kopen die wel een VPN mogelijkheid hebben

kan maar moet ook zonder lukken

- OpenVPN opzetten tussen box en NAS (werkt, maar is voor gevorderden!)

een echte digibeet ben ik gelukkig al voorbij dus lijkt mij dit de weg om te nemen en evt de nas direct op een 213.xxx.xxx.xxx ip te zetten

- een wireless connectie vanaf de box opzetten als dat bereik er is (moet goed zijn voor opnemen/afspelen!)

wifi is een crime ivm het beton en ijzer

- kabel trekken

op de bank slapen vind ik niet prettig 

 

 

Mijn openvpn.conf

 

dev tun
tls-client
 
remote 213.xxx.xxx.xxx 3600
# The "float" tells OpenVPN to accept authenticated packets from any address,
# not only the address which was specified in the --remote option.
# This is useful when you are connecting to a peer which holds a dynamic address
# such as a dial-in user or DHCP client.
# (Please refer to the manual of OpenVPN for more information.)
#float
# If redirect-gateway is enabled, the client will redirect it's
# default network gateway through the VPN.
# It means the VPN connection will firstly connect to the VPN Server
# and then to the internet.
# (Please refer to the manual of OpenVPN for more information.)
#redirect-gateway def1
# dhcp-option DNS: To set primary domain name server address.
# Repeat this option to set secondary DNS server addresses.
#dhcp-option DNS DNS_IP_ADDRESS
pull
# If you want to connect by Server's IPv6 address, you should use
# "proto udp6" in UDP mode or "proto tcp6-client" in TCP mode
proto udp
script-security 2
ca /etc/openvpn/ca.crt
comp-lzo
reneg-sec 0
auth-user-pass /etc/openvpn/client_login.txt
log /etc/openvpn/openvpn.log

 wt nx mr lr snl 
armstrad met luxcrypt decoder en pli OE 5 cccam en oscam 
t 90 30w, 0.8w, 4.5e. 13e, 19e, 23e, 28e
 


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users