Jump to content


Photo

Netwerkproblemen, Vu+Duo2 logt niet in op NAS

netwerk mount vu+ duo2

  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 AdriO

  • Senior Member
  • 59 posts

0
Neutral

Posted 4 August 2016 - 13:45

Hallo allemaal,

Ik zal ongetwijfeld iet fout doen maar ik kom er gewoon niet achter hoe dit te verhelpen:

De laatste tijd kon ik wel opnames maken, deze werden weggeschreven naar mijn NAS (Synology). Werkte uitstekend. Echter na een herstart van mijn router (Asus RT-AC68U) is het helemaal mis. De Vu met OpenPli 4.0 wil niet inloggen op de NAS. Ik zie de vu wel op de router maar het logt niet in. Ik heb een aantal screenshots gemaakt en heb deze toegevoegd.

 

Screen1.jpg toont de netwerktest. Ik heb de Vu+ d.m.v. een statisch IP adres verbonden met het netwerk.

Screen2.jpg laat de instellingen voor de mount zien als ik hier naar toe loop via Netwerk -> Mountbeheer

Screen3.jpg laat hetzelfde scherm zien als ik hier naartoe navigeer via de netwerk browser

Screen4.png laat een NAS schermpje zien waar de vu niet op gemelde wordt als ingelogde gebruiker

Screen5.png laat het pad zien A3Data is de share en Opnames is de map (zie ook screen1.jpg).

Screen6..png laat een schermpje van de router zien. de ip nummers zijn dus goed.

Screen7.png laat de complete naam zien.

 

Ik krijg nu ook de melding dat /hdd/movie niet bestaat.

 

Volgens mij is dit allemaal goed maar het ding wil het niet doen. Graag uw hulp bij het oplossen hiervan.

 

Bedankt alvast.

 

Adri

 

Attached File  screen1.jpg   60.54KB   3 downloads Attached File  screen2.jpg   53.73KB   2 downloads Attached File  screen3.jpg   47.72KB   2 downloads Attached File  screen4.png   49.52KB   2 downloads Attached File  screen5.png   23.82KB   2 downloads Attached File  screen6.png   40.27KB   2 downloads Attached File  screen7.png   30.84KB   2 downloads


Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd!

Vu+ Duo2 met openPli 4.0, Selfsat Snipe Pro Max (twin lnb)


Re: Netwerkproblemen, Vu+Duo2 logt niet in op NAS #2 AdriO

  • Senior Member
  • 59 posts

0
Neutral

Posted 4 August 2016 - 15:02

Uiteindelijk heb ik het op weten te lossen.

Ik moest hier wel een backup voor terugplaatsen maar daar heb je deze dan ook voor.

Ik start een nieuw draadje over een ander (het eigenlijke probleem) met betrekking tot het transcoderen.


Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd!

Vu+ Duo2 met openPli 4.0, Selfsat Snipe Pro Max (twin lnb)




Also tagged with one or more of these keywords: netwerk, mount, vu+, duo2

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users