Jump to content


Photo

Reputatie punten geven?

Reputatie punten reputation points reputatie punten reputation

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 5 January 2017 - 01:06

Ik heb eindelijk achterhaald dat de punten in de groene blokjes, onder het avatar, reputatie punten zijn. Punten die je als waardering van anderen gekregen hebt.

Het is mij niet duidelijk hoe je iemand punten kunt geven. Zo blijven leden verstoken van punten die ik graag punten wilde geven.

Treffers bij het zoeken naar reputatie of reputation vond ik niet. Wel een berichtje over negatieve punten geven.

Rechts onder het bericht boven de handtekening staat soms een groen blokje met een 1 er in maar meestal een grijs blokje met een 0 er in.Heeft dat er wat mee te maken?

op https://forums.openp...ore&module=help staat:

 

If enabled, you will see reputation options in the corner below each post. You may see an icon representing the reputation other members have given for that post, along with icons to give reputation. To give the post a positive reputation, click the add.png icon or to give the post a negative reputation, click the delete.png icon. On some boards, you may see a button to Like content, such as this: Xf1Pir.png If you choose to do this, it will show that you "Like" a certain post, and will also add a reputation point to that post. p4H5FN.png You may only be able to give positive or negative reputation, and for some users you may not be able to give reputation at all.

Dit lijkt me achterhaald die + en - icons zie ik nergens en er staan 2 tekens in die klaarblijkelijk al helemaal niet meer bestaan.

 

Dan staat er daar onder (die 1 of 0) een "X" die vaker verschijnt als je in het vak van de betreffende bijdrage komt. Er zijn ook bijdragen met handtekening die geen "X" laten zien.

Hoe zit dat?

 

Nu rechts van dit bericht, tijdens het schrijven er van, staat Post Options met Enable Signature, dus handtekening tonen (als die er is?) Heeft dat dan ook wat met die "X" te maken?

 

Wie kan een betere "help" geven dan dat ik kan vinden?

 

mvg

 

Kos

 

 


Xtrend 10000


Re: Reputatie punten geven? #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 5 January 2017 - 01:16

Ze zijn vervangen door de juiste icoontjes. Het gaat dus om dat groene vierkantje met dat witte pijltje naar boven, rechts onderin elk bericht.

Je kunt maar 1 keer "upvoten", bij berichten waarbij je dat gedaan hebt komt dan in plaats van dat icoon een groen blokje te staan met het aantal "upvotes" voor dat bericht. Bij 0 is dat blokje grijs, bij een negatief aantal rood. Als je met je muis over dat blokje gaat kun je zien wie er allemaal een punt hebben uitgedeeld. Probeer dat maar bij je post hierboven.

 

We doen niet aan downvotes, dat heeft alleen maar een negatieve connotatie, en dat is in het verleden misbruikt. Om diezelfde reden moet je minstens de status "Senior member" hebben om te mogen "upvoten". En daarvoor moet je minstens 50 posts hebben gedaan.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Reputatie punten geven? #3 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 5 January 2017 - 12:23

Ik DENK dus dat ik nog niet zover ben met mijn 24 posts.

Bij mij ziet het er als volgt uit:

rh3hg4.jpg

Dus nog geen groen vierkantje met witte pijl.

Overigens bedankt voor het punt.

 

Dat er niet meer aan downvoten gedaan wordt en waarom was me duidelijk en denk dat jullie daar gelijk in hebben.

 


Xtrend 10000


Re: Reputatie punten geven? #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 5 January 2017 - 15:15

Je zit nog maar op 24 posts. Dus nog 26 te gaan voordat je mee mag stemmen... ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Reputatie punten geven? #5 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:51

26


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #6 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:51

25


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #7 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:52

24


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #8 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:52

23


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #9 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:52

...


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #10 theparasol

  • Senior Member
  • 4,157 posts

+198
Excellent

Posted 5 January 2017 - 21:55

1!

 

Done :)

 

 

Beter om er 50 posts van te maken en minimaal een jaar lid.

 

Sommige dwaalgasten als "Rocco99" krijgen dat aantal berichten binnen een dag voor elkaar ;)


@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB


Re: Reputatie punten geven? #11 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 5 January 2017 - 22:04

Wellicht. Maar helaas kent de forum software die functionaliteit niet. Net zo min als het filteren van die posts van jou, die wel een beetje onnodig waren...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Reputatie punten geven? #12 Heppieboeddah

  • Senior Member
  • 468 posts

+7
Neutral

Posted 6 January 2017 - 10:41

Er zijn fora waar als je dat doet, meteen een ipban krijgt... ????

VU+ Uno 4K SE [DVB-C]


Re: Reputatie punten geven? #13 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 6 January 2017 - 12:55

Het gaat/ging mij eigenlijk er om, om te begrijpen hoe de zaak in elkaar zat.

Dat is dan gelukt.

Mijn dank hiervoor.

 

Posten om te posten is mijn ding niet.


Edited by kostenzer, 6 January 2017 - 12:57.

Xtrend 10000



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users