Springen naar inhoud


Foto

welke plugins zijn handig

plugins

  • Please log in to reply
Er zijn 8 reacties in dit onderwerp

#1 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 19 januari 2017 - 12:53

Binnenkort ga ik met mijn stb naar iemand toe waar ik de box in een internetmodem (en tv) kan pluggen. Het word de 1e keer dat ik  hem aan het web koppel. Heb geen idee hoe dat verloopt. Maar ik kan daar natuurlijk geen uren prutsen, en het is niet de bedoeling dat ik dit maandelijks ga doen. Als ik de namen op dit voorbeeld bekijk zegt me dat vrijwel niks. https://wiki.openpli.org/E2PluginsAdd In de hoop dat het wat makkelijker zal gaan met jullie inzichten volgende vraag.

 

 

Kunnen jullie mij bepaalde plugins aanraden die ik in mijn situatie, (alleen FTA, GEEN NAS, GEEN CARD, GEEN INTERNET, geen netwerk whatsoever), goed kan gebruiken?

 

Heb iig 1 plugin die ik absoluut wil vinden: backupsuite van Pedro. Is die onder deze naam te vinden?


Veranderd door ParaPli, 19 januari 2017 - 12:55

Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: welke plugins zijn handig #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68311 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 19 januari 2017 - 13:47

Inpluggen is een kwestie van de kabel er in steken. Meer is niet nodig (tenzij er heen DHCP is en alles een vast IP adres moeten hebben, maar dat komt zelden voor in een thuissituatie).

 

Tja, wat plugins betreft, dat is moeilijk te beantwoorden, want er zit veel "rommel" tussen, en verder is het erg persoonlijk. Ik ben zelf niet zo'n toeters en bellen gebruiker, ik gebruik alleen de autotimer en de EPG search, omdat ik alles op neem en zelden live kijk. En HetWeer, om even snel de vooruitzichten te kunnen zien, maar die werkt niet zonder Internet.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: welke plugins zijn handig #3 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 19 januari 2017 - 16:57

"rommel" in de zin van dat de stb gaat crashen?


Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: welke plugins zijn handig #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68311 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 19 januari 2017 - 18:04

"rommel" ais in oud, onbruikbaar, niet meer relevant, net relevant voor jou (plugin voor italiaans nieuws?), en inderdaad, iets dat wellicht niet meer werkt.

 

Mensen zijn over het algemeen heel snel met klagen als iets ontbreekt, maar laten nooit weten of iets niet meer nodig is, of niet meer werkt. En wij hebben niet de mankracht om dat allemaal dagelijks te gaan zitten testen.

 

Dus je kunt er beter doorheen bladeren, kijken wat voor jou relevant is, en dan kijken of het ook werkt. En als het niet werkt, box herstarten en weer verwijderen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: welke plugins zijn handig #5 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 19 januari 2017 - 18:08

iK BEN HEEL BENIEUWD, kun je onbeperkt dl, geeft pli aan als het de stb teveel wordt?


Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: welke plugins zijn handig #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68311 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 19 januari 2017 - 18:42

Nee, je kunt downloaden totdat de flash vol is. En dan krijg je een foutmelding (no more space on device), en met geluk kun je weer ruimte maken door een plugin te verwijderen, met veel pech moet je opnieuw flashen omdat ook het OS zelf in die flash staat.

 

Je kunt dus het beste alles wat je niet nodig hebt er ook niet opzetten.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: welke plugins zijn handig #7 Dimmie

  • Senior Member
  • 2338 berichten

+33
Good

Geplaatst op 19 januari 2017 - 18:44

iK BEN HEEL BENIEUWD, kun je onbeperkt dl, geeft pli aan als het de stb teveel wordt?

 

Als het fout gaat dan crashed je box vanzelf en flash je hem gewoon weer opnieuw.



Re: welke plugins zijn handig #8 ParaPli

  • Senior Member
  • 418 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 19 januari 2017 - 19:25

Je kunt dus het beste alles wat je niet nodig hebt er ook niet opzetten.

 Ha, om er achter te komen of ik iets nodig heb dien ik eerst te weten wat het is... Ik begin eerst maar met die sys BU plugin, maak een full bu, en dan wat rondzoeken.

Mijn apparaat heeft: 512MB NAND Flash / 4MB SPI Flash / 1GB DDR3 RAM. Valt er iets te zeggen hoeveel plugins die aan kan? Om een indruk te hebben. Alle ccam en softcam vallen geloof ik al af als je geen kaarten gebruikt.


Edision Mega + HD + alleen FTA + Digitenne FTA; GEEN internet modem!  PLi 6


Re: welke plugins zijn handig #9 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68311 berichten

+1719
Excellent

Geplaatst op 20 januari 2017 - 12:39

Nee, sommige zijn heel klein, andere (bijvoorbeeld picon sets) vrij groot. Cams heb je inderdaad niet nodig als je geen kaart gebruikt.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.




Also tagged with one or more of these keywords: plugins

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers