Springen naar inhoud


Foto

Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500)


  • Please log in to reply
Er zijn 7 reacties in dit onderwerp

#1 SchaebigerVogel

  • Member
  • 3 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 17 februari 2017 - 08:03

Hallo zusammen,

 

Es wäre super, wenn jemand eine Lösung für mich hat:

 

Seit gestrigem Update stürzt der Receiver ab und startet neu, sobald ich OK für Softcam Setup drücke. Auch die CCCam 2.3.0 startet nicht mehr.

Bis zu dem Update gestern hat alles einwandfrei funktioniert!

 

Hat jemand eine Idee, woran es liegen könnte?

 

Danke.

 

SchaebigerVogel

Bijgevoegde Bestanden



Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27379 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 17 februari 2017 - 08:11

Dies sollte eigentlich ab heute gelöst sein, es sei denn es gibt kein Image.
Ich bin wegen Umstände noch nicht in der Lage dies zu prüfen

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #3 SchaebigerVogel

  • Member
  • 3 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 17 februari 2017 - 08:15

Was kann ich denn machen?

 

Unter Plugins finde ich die cccam 2.3.0 auch nicht mehr...wie kann ich diese wieder installieren?



Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #4 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56123 berichten

+685
Excellent

Geplaatst op 17 februari 2017 - 08:33

Stimmt es ist keine plug-in mehr...

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #5 SchaebigerVogel

  • Member
  • 3 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 17 februari 2017 - 08:39

Danke für Eure Antworten.

 

Wie bekomme ich das Ganze denn wieder zum laufen?



Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #6 ibo_36

  • Senior Member
  • 80 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 17 februari 2017 - 23:28

Ich würde gerne mal wissen,
wieso man solche Probleme hat seit dem Neujahr. Nicht nur pli ,atv, hdf und etc.haben solche großen Probleme läuft bei den enigma2 geräten etwas schief oder ist es nur ein Flüchtigkeitsfehler ?

Weil seit dem neuen update sieht man den Softcam manager nicht mehr unter der blauen taste!!

 

lg schönen abend


Veranderd door ibo_36, 17 februari 2017 - 23:29


Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #7 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27379 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 18 februari 2017 - 12:38

Seit gestern ist das gelöst. Das hättest du selber auch sehen können wenn du Gestern mal aktualisiert hattest.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Problem mit Softcam Setup nach gestrigem Update (Xtrend ET 7500) #8 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27379 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 18 februari 2017 - 12:47

@SchaebigerVogel

Wieso then? Hier kann ich CCcam wie normal installieren, es sei den die ist schon installiert, dann steht die selbstverständlich nicht mehr unter Erweiterungen grüne Taste und dann Softcams.

Dann musst du vielleicht mal CCcam neu aktivieren under die Blaue Taste, Softcameinstellungen und da wählen für CCcam und dann neu starten.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.



1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers