←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Timer ik mis de dag van de week.

Locked

rocco99's Photo rocco99 24 Feb 2017

Ik mis hier nu 1 ding, namelijk de dag van de week. (MA, etc.)

Ik wou timer opnieuw activeren maar wist niet meer welke dag het was uitgezonden.

 

DSC00761.jpg

Quote

catastrofus's Photo catastrofus 24 Feb 2017

Dit is zeuren om te kunnen zeiken.

Quote

Alphons65's Photo Alphons65 24 Feb 2017

Ooit van een kalender gehoord?

Quote

dirocca's Photo dirocca 24 Feb 2017

autotimer gebruiken. ;)

 

grtz philip

Quote

WanWizard's Photo WanWizard 24 Feb 2017

Ik snap al niet wat je met timer entries van een week geleden moet, die zijn bij mij direct na afloop weg.

Quote

_HarmeN's Photo _HarmeN 24 Feb 2017

Auto timer , topic kan weer dicht
Quote

Dimmie's Photo Dimmie 24 Feb 2017

@Harmen: heb je voor rocco99 ff een hele handleiding dan voor die autotimer ? want anders.... ;)


Edited by Dimmie, 24 February 2017 - 22:44.
Quote

Tech's Photo Tech 24 Feb 2017

18 + 7 = ...

Als je al te lui bent om dat te berekenen en de datum van vandaag (vrijdag, want dat staat boven in beeld) de 24e is en de 25e de uitkomst van mijn vraag is, en je dan nog niet zou weten welke dag het dan moet zijn, moet je misschien eens overwegen terug naar de kleuterschool te gaan, zelfs daar kunnen ze het antwoord bedenken.


Dit is zeker zeuren om te zeiken!
Quote

Erik Slagter's Photo Erik Slagter 25 Feb 2017

Ik snap al niet wat je met timer entries van een week geleden moet, die zijn bij mij direct na afloop weg.

Kun je instellen. Ik kan me maar één nuttige toepassing bedenken, en dat is als de opnames vaak fout gaan. Je kunt dan de log opvragen. Maar anders....?

Quote

littlesat's Photo littlesat 25 Feb 2017

Het kan handig zijn... Je stelt iets eenmaligs in en als je het leuk vind kan je er naderhand den repeterende opname van maken...
Maar de vraag van de topoc starter was, waarom de dag van de week er niet mij stond...


Edited by littlesat, 25 February 2017 - 11:15.
Quote

Tech's Photo Tech 25 Feb 2017

Kom op zeg, ga je er ook nog serieus op in?

Iets wat al jaren uitstekend voldoet, zonder dat iemand er opmerkingen over heeft gemaakt omdat het zo logisch is, en dan komt er één zeveren.....affijn, het is niet mijn tijd die ik in nutteloze zaken stop.
Quote

Gullie's Photo Gullie 25 Feb 2017

Ik mis hier nu 1 ding, namelijk de dag van de week. (MA, etc.)

 

Nou, jij mist wel meer.... :angry:

Quote

Frenske's Photo Frenske 25 Feb 2017

Ook in dit topic gaat de sfeer de verkeerde kant uit. Blijkbaar roept Rocco99 dit over zichzelf af.
Om hem (tijdelijk) te beschermen zal ik ook deze maar op slot gooien. Inhoudelijk is bekend wat hij ermee bedoelt en áls iemand binnen het team behoefte heeft om dit aan te passen zijn de criteria bekend. En daarom kán deze dan ook op slot. ;)
Quote
Locked