←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Probleem met kabelscan

's foto theboss 17 mrt 2017

Kwam er vandaag achter dat de kabelscan op mijn dreambox 8000 niet meer werkt.
Gegevens staan goed ingesteld, mislukt zegt ie dan.
Laat ik alle frequenties scannen, dan vindt ie wel de kanalen, maar mis dan wel een paar
zenders..
Waar zou het door komen, iemand een idee ?
Zou het een storing kunnen zijn, op de frequentie waar ik normaal op inlees 369 mhz ?
Citeren

's foto WanWizard 17 mrt 2017

Image niet up to date?

Citeren

's foto theboss 17 mrt 2017

Image niet up to date?

Van vandaag staat er nu in, maar heeft niet geholpen.
Krijg dan bij bepaald kanaal te zien ( geen data op de transponder )
Citeren

's foto littlesat 17 mrt 2017

Probeer dan eens opnieuw te flashen.

Citeren

's foto theboss 17 mrt 2017

Probeer dan eens opnieuw te flashen.

Vandaag niet meer, dan kan er niet meer gekeken worden hier, kijk morgen wel even, bedankt voor de reply heren.
Veranderd door theboss, 17 maart 2017 - 22:43
Citeren

's foto Rick Hunter 18 mrt 2017

Gebruik autobackup, nieuw image erop en de autorestore brengt de zaak weer zo tot leven. Binnen 5 minuten klaar.

Citeren

's foto theboss 18 mrt 2017

Het was inderdaad een storing van ontvangst op de kabelscan inlees freq. van 369 MHz.
Na het verleggen van antennekabel ( veel kabels ) daarbij de signaalzoeker op 369 mhz en 64-QAM op het scherm.
Nu werkt het weer uitstekend.
Citeren