Probleem met kabelscan
theboss 17 mrt 2017
Kwam er vandaag achter dat de kabelscan op mijn dreambox 8000 niet meer werkt.
Gegevens staan goed ingesteld, mislukt zegt ie dan.
Laat ik alle frequenties scannen, dan vindt ie wel de kanalen, maar mis dan wel een paar
zenders..
Waar zou het door komen, iemand een idee ?
Zou het een storing kunnen zijn, op de frequentie waar ik normaal op inlees 369 mhz ?
Gegevens staan goed ingesteld, mislukt zegt ie dan.
Laat ik alle frequenties scannen, dan vindt ie wel de kanalen, maar mis dan wel een paar
zenders..
Waar zou het door komen, iemand een idee ?
Zou het een storing kunnen zijn, op de frequentie waar ik normaal op inlees 369 mhz ?
theboss 17 mrt 2017
Van vandaag staat er nu in, maar heeft niet geholpen.Image niet up to date?
Krijg dan bij bepaald kanaal te zien ( geen data op de transponder )
theboss 17 mrt 2017
Vandaag niet meer, dan kan er niet meer gekeken worden hier, kijk morgen wel even, bedankt voor de reply heren.Probeer dan eens opnieuw te flashen.
Veranderd door theboss, 17 maart 2017 - 22:43
Rick Hunter 18 mrt 2017
Gebruik autobackup, nieuw image erop en de autorestore brengt de zaak weer zo tot leven. Binnen 5 minuten klaar.
theboss 18 mrt 2017
Het was inderdaad een storing van ontvangst op de kabelscan inlees freq. van 369 MHz.
Na het verleggen van antennekabel ( veel kabels ) daarbij de signaalzoeker op 369 mhz en 64-QAM op het scherm.
Nu werkt het weer uitstekend.
Na het verleggen van antennekabel ( veel kabels ) daarbij de signaalzoeker op 369 mhz en 64-QAM op het scherm.
Nu werkt het weer uitstekend.