Jump to content


Photo

EPG een week vooruit

epg week instelling

  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 10 October 2017 - 23:57

Hallo, ben ik weer.

 

Heb net een intensief leerzaam weekend achter de rug waarbij ik in samenspraak met dit forum een weer normaal lopende et8000 heb.

Toch nog één puntje van aandacht.

De epg staat er maar 4 dagen vooruit op. Voordat ik met al het werk begon was dat 1 week. Dat heb ik ooit ingesteld. Maar nu met de nieuwe flash openpli-4.0-beta-et8000-20170927_usb kan ik die instelling niet vinden.

Kan me iemand vertellen waar die staat? Zal er wellicht overheen gekeken hebben.

Alvast bedankt.

 


Xtrend 10000


Re: EPG een week vooruit #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,306 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 October 2017 - 10:18

Waar haal je de EPG vandaan?

 

Van de zenders zelf (EIT)? Dit komt gewoon binnen, als dit aanstaat bij de instellingen. Daar kun je verder niks instellen.

 

Of via de EPGimport plugin? In die laatste kun je dat wel instellen. e.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van of die data er is natuurlijk. Maar daarvoor moet je in het Rytec forum zijn.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: EPG een week vooruit #3 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 11 October 2017 - 11:00

Ik heb ziggo, dus het zal wel via de EPGimport plugin gaan. Dan moet ik maar eens kijken hoe ik daar wat kan instellen. Het Rytec forum is voor mij moeilijk omdat er direct met termen gegooid wordt die ik me eerst nog eigen moet maken. Dat het Engels is helpt dan ook niet echt.

Maar ik ben op een spoor gezet.

Bedankt


Edited by kostenzer, 11 October 2017 - 11:01.

Xtrend 10000


Re: EPG een week vooruit #4 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 11 October 2017 - 11:38

Uit mijn hoofd zeg ik. De onderste instelling in het menu van xmltv of Epgimport kun je het aantal dagen ingeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: EPG een week vooruit #5 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 11 October 2017 - 11:42

De laatste regel van dit menu.8fd1a64db99453b4a5324cc23b3883e3.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: EPG een week vooruit #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,306 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 October 2017 - 11:52

0 programma's geimporteerd lijkt me niet kosjer. ;) misschien eens je bronnen checken, die zijn recent veranderd?

 

En die optie werkt alleen maar voor zover de data er is. Als Rytec maar 3 dagen levert, dan kun je dat wel op 20 zetten, maar veel er mee op schieten doe je niet. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: EPG een week vooruit #7 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 11 October 2017 - 12:00

@Wanwizzard, dit was een plaatje van TS zelf uit een vorige discussie. Was alleen om aan te geven waar hij de instellingen voor het aantal dagen vooruit kan vinden. Het probleem met de sources heeft ie dit weekend al opgelost.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: EPG een week vooruit #8 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,306 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 October 2017 - 12:00

Ah, ok. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: EPG een week vooruit #9 jeanclaude

  • Senior Member
  • 866 posts

+28
Good

Posted 11 October 2017 - 12:01

zijn de "gewone" bronnen niet drooggevallen, en vervangen door de "xz" bronnen ?

ik meen dat je de xmlimport plugin moet herinstalleren en dan de "xz" bronnen aanduiden om te downloaden.


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: EPG een week vooruit #10 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,306 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 October 2017 - 12:04

Nog niet (denk ik), maar dat gaat wel een keer gebeuren. Dus inderdaad vanaf nu de xz bronnen selecteren, die zijn ook tot 50% kleiner en dus sneller gedownload.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: EPG een week vooruit #11 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 11 October 2017 - 12:05

Aub mensen, volg de discussie, en begin niet meteen te reageren op een plaatje waar je iets denkt te kunnen zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: EPG een week vooruit #12 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,598 posts

+458
Excellent

Posted 11 October 2017 - 13:48

Dat heeft er wel degelijk mee te maken, ziggo doet niet aan week epg dus ben je afhankelijk van andere epg bronnen en in dat geval is de hierboven genoemde info wel degelijk van belang.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: EPG een week vooruit #13 kostenzer

  • Senior Member
  • 310 posts

+4
Neutral

Posted 11 October 2017 - 14:58

Jogens, althans ik denk dat er geen dame tussen zit, bedankt.

De tip om bij de instellingen van de epg importer te kijken was voldoende. Het plaatje van #5 had ik al gevonden.

Maar ziggo geeft helaas maar een paar dagen epg door. Toch weet ik dat ik, laten we zeggen twee weken geleden, nog 7 dagen vooruit kon programmeren met epg.

Als ziggo dat al langer doet, slecht 4/5 dagen vooruit,waar kwamen die epg dan vandaan? Ik verwacht het niet, na wat ik zondag al las, maar ik geloof dat ik toen oscam gebruikte en nu cccam. Ik moest toen 5555 etc invullen voor ziggo. Hoefde nu niet. Kan dat een oorzaak zijn dat de toenmalige bron toen wel gebruikt werd en nu niet meer?

 

M.a.w. is er iemand met ziggo die meer dan 5 dagen vooruit kijken kan in de epg?

Zo ja, wat is je "geheim"


Edited by kostenzer, 11 October 2017 - 15:00.

Xtrend 10000




Also tagged with one or more of these keywords: epg, week, instelling

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users