Jump to content


Photo

Moviebox

Help

  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Navajo

  • Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 16 October 2017 - 04:46

Kan iemand mijn misschien vertellen hoe ik moviebox op mijn pure HD krijg ik heb gehoord dat dat kan zou dat graag willen iemand daar mee bekent??

Re: Moviebox #2 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 17 October 2017 - 08:39

IPTVPlayer bedoel je?



Re: Moviebox #3 Navajo

  • Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 17 October 2017 - 10:16

Ja dat bedoel ik sorry klopt

Re: Moviebox #4 scan

  • Member
  • 22 posts

0
Neutral

Posted 17 October 2017 - 10:41

Daar is een apart draadje voor.

https://forums.openp...orial-and-info/



Re: Moviebox #5 Benfra

  • Senior Member
  • 143 posts

0
Neutral

Posted 18 October 2017 - 12:36

Is er geen eenvoudigere manier om iptvplayer te installeren?

Re: Moviebox #6 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 18 October 2017 - 15:34

In telnet een paar regels intypen is toch al heel eenvoudig.



Re: Moviebox #7 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 18 October 2017 - 19:45

http://iptvplayer.pl...tallmipsel.html moet toch duidelijk zijn.

 

Of kopieer dit in telnet 

 

 
 
Advance
 
rm  -rf  /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/IPTVPlayer
cd /tmp 
tar -xzf latest.pythonX.X.tar.gz -C /tmp
rm latest.pythonX.X.tar.gz
cp -r iptvplayer-for-e2.git/IPTVPlayer /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/IPTVPlayer
rm -rf iptvplayer-for-e2.git/IPTVPlayer
 
sync
reboot

Edited by Loui (PD1LOI), 18 October 2017 - 19:48.


Re: Moviebox #8 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 18 October 2017 - 23:38

Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn. Maargoed ik denk dat het zien van de lap tekst de moeilijkheid is in dit geval.

 

Overigens @Benfra: in een andere posting zit ik sinds 21 augustus j.l. nog steeds op het antwoord van je te wachten waar je die legale IPTV met nederlandse zenders in full HD vandaan hebt > misschien dat je dat daar nog even zou kunnen beantwoorden ? Dat is voor mij en andere forumleden natuurlijk wel interessant. Dus graag delen die info. Dit is de directe link van dat topic: https://forums.openp...op-iptv-zenders


Edited by Dimmie, 18 October 2017 - 23:38.


Re: Moviebox #9 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 19 October 2017 - 10:25

Als je illegaal wilt kijken dan moet je maar wat moeite doen. Wij zijn hier fel tegen elke vorm van illegaal kijken, dus als dit topic verder in detail gaat, dan gaat het dicht.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Moviebox #10 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 October 2017 - 10:50

Benfra heeft in dat topic overduidelijk aangegeven dat volgens hem zijn iptv aanbieder 100% legaal bezig is. Dat is ook precies de reden waarom ik er naar vroeg. Ik heb in datzelfde topic zelfs een telefoonnummer vermeld waar hij voordat hij uberhaupt het antwoord post, nog even voor de zekerheid kan verifiëren of zijn iptv aanbieder wel echt 100% legaal bezig is zodat 100% zeker is dat er geen illegale dingen worden gepost op dit forum. Mocht het na het plegen van dat telefoontje dan toch illegaal blijken te zijn dan is het in ieder geval ook een kleine moeite om dat wat er eerder beweerd is (100% legaal) even middels een reactie terug te nemen (in dat geval zou ik als ik Benfra was ook gelijk aangifte doen van oplichting).



Re: Moviebox #11 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 19 October 2017 - 10:59

Na het posten van mijn voorgaande bericht zag ik dat Benfra mij een PM had gestuurd. Daaruit is naar voren gekomen dat zijn aanbieder die zegt legaal bezig te zijn, een bekende is bij stichting Brein en dat die dus gewoon 100% ILLEGAAL bezig is. Pure oplichting dus. In ieder geval is daar nu duidelijkheid over.



Re: Moviebox #12 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 19 October 2017 - 11:13

Broehaha... Ik ken geen enkele IPTV aanbieder die legaal, niet encrypted, streams over internet aanbied. Het zou binnen de kortste keren de hele wereld over geproxied worden. ;)

 

Dus dat lijkt me inderdaad duidelijk...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Moviebox #13 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,458 posts

+114
Excellent

Posted 19 October 2017 - 12:07

En ik snap echt niet waarom 'iedereen' zijn box tot een soort volwaardige mediaplayer wil bombarderen. Een STB is een apparaat dat via sat/kabel/digitenne beeld moet produceren. Leuk dat er steeds meer ingeprakt moet worden onder de norm "niet omdat het moet, maar omdat het kan". De box wordt alleen maar instabieler, loopt vast en dan maar janken dat het zo slecht werkt. Dan nog even gegarneerd dat al die streams zo illegaal zijn als wat...

Al sinds 2003 gebruiker van een box. Kaarten erin, HDD erin. Loopt als een trein.. Nooit echte problemen gehad..
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Moviebox #14 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,524 posts

+140
Excellent

Posted 20 October 2017 - 00:22

 dan maar janken dat het zo slecht werkt. Dan nog even gegarneerd dat al die streams zo illegaal zijn als wat...

 

En wat dan nog! dat is toch ieder zijn eigen verantwoording, Ik maak me daar niet druk over. 


Edited by Loui (PD1LOI), 20 October 2017 - 00:25.


Re: Moviebox #15 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 20 October 2017 - 09:20

Ik wel, want deze mensen komen dan vervolgens hier wel klagen en zijn dan vaak ook nog ontstemt dat men "niet goed geholpen" wordt.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.




Also tagged with one or more of these keywords: Help

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users