←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Schokkerig beeld

's foto 40H3X 17 nov 2017

Heeft iemand hier misschien ook last van, vooral op de NPO zenders, of is de plasma end-of-life?

Citeren

's foto WanWizard 17 nov 2017

Als je dat op andere zenders niet hebt, lijkt me niet dat dit de plasma is? En bedoel je schokkerig of blokkerig (want daar heb ik op 23.5 maar zat last van).

Citeren

's foto 40H3X 18 nov 2017

Aaah, ik denk dat we over hetzelfde praten en ben dus net alleen. Ik zag het ook niet in gedownloade movies en nu ik erop let, heb ik nog geen afwijking (blokkerig of schokkerig) bij zenders van 28,2 gezien gezien.....
Citeren

's foto WanWizard 18 nov 2017

Ik heb het ook niet op 19.2, alleen op 23.5. Ook op zenders waarop ik 15dB haal...

 

Ik verdenk instraling van een microwave verbinding voor een 4G mast die sinds een klein jaar aan de overkant staat. Wellicht ff checken of er in het verlengde van je LNB, dus voor de schotel gaan staan en naar achteren kijken, zoiets aanwezig is?

Citeren

's foto 40H3X 18 nov 2017

Nee, hier geen mobiele masten in de weide omtrek, zolang het n=2 is zal het "iets" lokaals  (hardware of externe bron) moeten zijn, ik gooi hier soweizo de tuners (kabels) eens om.

Citeren

's foto mimisiku 18 nov 2017

DECT instraling staat hier ook voor garant...
Citeren

's foto 40H3X 20 nov 2017

Het lijkt erop dat de Duo nu echt op het eind is, zodra ik een andere box aan dezelfde caox(en) hang is het beeld "rustig" en "strak" ook bij snel bewegende beelden.

Citeren

's foto littlesat 20 nov 2017

Elco (bijna) stuk
Citeren

's foto 40H3X 21 nov 2017

Dank voor het meedenken, je daar duidt het wel op en heb al het nodige vervangen, na 6 jaar misschien tijd voor een nieuw stuk hardware...

Citeren