←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

VU Uno loopt steeds vast bij Openpli 4 en/...

's foto rdb1975r 10 dec 2017

Hallo,

 

vandaag heb ik een vu uno geupdate naar 6.0 gevolg was dat ik steeds vastlopers had. Ben nu terug naar laatste versie van 4.0, zelfde probleem. Ik moet steeds de cam herstarten. Heeft iemand nog een download van versie 3 beschikbaar of heeft iemand andere tips? Hiervoor heeft hij anderhalf jaar stabiel gedraaid op openpli.

 

Groet Ronald

Citeren

's foto Frenske 10 dec 2017

Misschien toch eens proberen om te flashen zonder het terugplaatsen van een eerdere backup waar mogelijk foute zaken in stonden. Óf jij kijkt met CCcam en hebt geen cccam.prio geplaatst. Dan toch maar even OSCam installeren.
Citeren

's foto rdb1975r 10 dec 2017

heb wel een schone versie geinstalleerd zonder backup maar ccamprio zal ik nog doen en anders oscam proberen. laat het weten

Citeren

's foto Erik Slagter 12 dec 2017

Dat lijkt me wel "handig" ja ;) CCcam kan niet meer werken zonder die file.


Veranderd door Erik Slagter, 12 december 2017 - 19:23
Citeren

's foto Dimmie 13 dec 2017

CCcam 2.2.1 werkt prima zonder prio. Prio is alleen nodig bij CCcam 2.3.0.

Citeren

's foto littlesat 13 dec 2017

Cccamn2.2.1 werkt niet prima... alleen heb je er minder last van. gewoon Oscam gebruiken!
Veranderd door littlesat, 13 december 2017 - 07:49
Citeren

's foto Dimmie 13 dec 2017

CCcam 2.2.1 loopt echt prima zonder prio in een mipsel box met een single tuner.

 

Oscam kan ook alleen geven de latere oscam versies in combinatie met sommige decoders bij NDS hogere ecm tijden en dus glitches. Als je daar last van hebt dan kun je beter een oudere Oscam versie of Ncam gebruiken en het is dan weer decoder afhankelijk welke versie van Ncam  dan weer het beste loopt; zo geeft bijvoorbeeld Ncam 3.5 niet bij iedereen een goed resultaat.

Citeren