Springen naar inhoud


Foto

Niet functionerende pauzetoets op Xtrend ET9200

ET9200

  • Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

#1 Edgar

  • Senior Member
  • 292 berichten

+7
Neutral

Geplaatst op 31 januari 2018 - 18:16

Hebben anderen ook last van dat de play/pauze toets van de Xtrend ET9200 niet regeert? En dan bedoel ik de pauze functie. Om een timeshift te starten kun je de pauze toets gebruiken om te pauzeren zodat je later verder kunt kijken. Deze reageert niet. Spoel je snel terug en drukt op de afspeeltoets, dan werkt deze wel en speelt de timeshift op normale snelheid af. Pauzeren kan dan niet. Bij de Xtrend ET9200 is dit een gecombineerde toets. Hetzelfde geval als je een normale opname, die je aan het afspelen bent, even wilt pauzeren, dat lukt niet. Via de softwarematige afstandsbediening via Openwebif heb je hetzelfde resultaat, waardoor ik een eerdere conclusie dat het aan de hardwarematige afstandsbediening zou liggen, waarschijnlijk kan uitsluiten. De Xtrend draait OpenPli 4.0.


VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0


Re: Niet functionerende pauzetoets op Xtrend ET9200 #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 1 februari 2018 - 22:27

Sinds wanneer is dat? Aan de code van OpenPLi 4 al eem half jaar of meer niks veranderd, en de drivers van de 9K zijn al jaren oud.

 

Het is niet gewoon een mechanisch probleem (toets stuk)? Als je via de webinterface de remote opent en daar op de pauze toets klikt, werkt het dan wel?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Niet functionerende pauzetoets op Xtrend ET9200 #3 Edgar

  • Senior Member
  • 292 berichten

+7
Neutral

Geplaatst op 4 februari 2018 - 23:03

Via de afstandsbediening (remote) webinterface hetzelfde resultaat volgens mijn ouders. Dus kennelijk geen mechanisch probleem, zie één na laatste zin in mijn vorige bericht ;) ) Ze hebben dit een paar maanden, maar ik ben niet ter plekke omdat de ontvanger in het buitenland staat. Ouders zijn over een maand pas weer op die locatie. Als de drivers al zo oud zijn en OpenPLi 4 ook dan is dit wel een raadsel. Helaas nog geen reacties ontvangen van andere ET9x00 gebruikers, dus misschien toch een eigen probleem met de configuratie.


VU+ Duo 4K DVB-S2X en DVB-C met Open PLi 7.0




Also tagged with one or more of these keywords: ET9200

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers