Jump to content


Photo

advies nieuwe receiver afscheid ET8000


  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1 Macwikki

  • Senior Member
  • 165 posts

0
Neutral

Posted 3 May 2018 - 11:10

Hallo,

Ik ga afscheid nemen van mijn x-trend et8000 deze heeft twee S tuners een c tuner en een interne harde schijf van 1TB.

Mijn vrouw klaagt al langer over de afstandsbediening, deze als je die bedient een irritant klik geluid maakt.

 

Mijn beweegredenen zijn ook dat er geen ondersteuning meer wordt gegeven aan xtrend images.

 

Ik ben opzoek naar een receiver die ongeveer dezelfde tuner configuratie kan bewerkstelligen. 

 

Mijn voorkeur gaat uit naar vu+ maar er zijn nu tegenwoordig zoveel merken en receivers dat je het bos door de bomen niet meer ziet.

 

Miraclebox premium ultra lijkt ook mooi maar die wordt niet ondersteunt door PLI tenminste die staat er nog niet bij?


Xtrend ET8000, Dreambox 800HD, Triax 88, 4 x inverto Black ultra.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #2 MastaG

  • Senior Member
  • 1,531 posts

+118
Excellent

Posted 3 May 2018 - 12:09

Hoi,

 

Dus het is de voorwaarde dat er twee satelliet en een kabel tuner in zit?

Als een satelliet tuner voldoende is, kijk dan eens naar de Mutant HD51, deze is goedkoop voor zijn klasse en er kan een interne 2.5" hdd in.

Nadeel is dan wel dat er maar 1 satelliet tuner in zit.

 

Ik gebruik hem zelf enkel op de kabel (heb geen schotelantenne) en daar is ie erg stabiel op (nooit vastlopers of reboots nodig).

En als een bonus draait ie ook nog eens Kodi.



Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #3 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 3 May 2018 - 12:22

Hallo,

Ik ga afscheid nemen van mijn x-trend et8000 deze heeft twee S tuners een c tuner en een interne harde schijf van 1TB.

Mijn vrouw klaagt al langer over de afstandsbediening, deze als je die bedient een irritant klik geluid maakt.

 

Mijn beweegredenen zijn ook dat er geen ondersteuning meer wordt gegeven aan xtrend images.

 

Ik ben opzoek naar een receiver die ongeveer dezelfde tuner configuratie kan bewerkstelligen. 

 

Mijn voorkeur gaat uit naar vu+ maar er zijn nu tegenwoordig zoveel merken en receivers dat je het bos door de bomen niet meer ziet.

 

Miraclebox premium ultra lijkt ook mooi maar die wordt niet ondersteunt door PLI tenminste die staat er nog niet bij?

Om voor een ab nu je ET8000 af te schrijven, ik vind het juist fijn dat klikken van de toetsen mar dat is persoonlijk, je kan er toch ook nog een ander ab voor gebruiken?

Ook de ondersteuning is nu weer ok door de voortreffelijke image rc6.2, voor mij nog steeds een reden om mijn 2x ET8000 en de ET10000 niet op te ruimen.


Edited by Sagitarius, 3 May 2018 - 12:23.

73's

PE1AQZ


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #4 dolphs

  • Senior Member
  • 983 posts

+8
Neutral

Posted 3 May 2018 - 12:50

hmm tja afstandsbediening vervangen zeg ik , het zij nog een Xtrend AB op de kop tikken - het zij een universele ( w.o. logi ).

Overigens ( 1 ) kun je een AB pakken van een ander merk, mits je dat maar aan enigma vertelt welke je gebruikt ( hoewel dat bij Vu+ volgens mij tricky is ) ...

Overigens ( 2 ) er is meer dan OpenPLi en ieder wat hij (zij) prettig vindt werken natuurlijk maar sinds paar weken is het in principe weer OK edoch " support " minimaal is zoals de OpenPLi leden ook melden door deze image als " unsupported " melden. Tja het is maar net wat je wilt - maar zowel de ET8000 als ET10000 snorren nog steeds hier in Romania ( ET10000 heeft inmiddels de DM8000 vervangen ) !


Edited by dolphs, 3 May 2018 - 12:55.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,565 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 May 2018 - 13:37

Ad 1: Er zijn maar een paar merken die meerdere types AB ondesteunen, en zelfs die ondersteuning is beperkt, dus goed van te voren uitzoeken. Je kunt echter gewoon nog compatible AB's kopen.

Ad 2: Als het gaat om ondersteuning van de fabrikant kun je het vergeten dat je elders beter af bent. OpenPLi is de enige die dat afdwingt, anderen krijgen gewoon een zipje in de post met "veel plezier" erbij.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #6 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 3 May 2018 - 16:05

Stap #1: de comparison chart, dan kun je zelf kijken wat aan je eisen voldoet.

 

http://openpli.org/wiki/comparison


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #7 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,565 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 May 2018 - 17:20

Ware het niet dat die aan onderhoud toe is, niet alles staat er meer in. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #8 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 3 May 2018 - 18:23

Hoor ik al vrijwilligers :) Maar veel staan er wel in, het is niet dat-ie jaaaaren achterloopt. En dan kun je meten=weten doen. Specifieke gegevens die in de comparison chart genoemd staan maar niet bekend zijn voor een bepaalde ontvanger (omdat-ie er nog niet in staat) kunnen we op verzoek natuurlijk wel opzoeken. In de comparison chart staan gegevens die je vaak niet terugvindt in de reclamefolders, daar staan bijna altijd dezelfde lege kreten waar je niks aan hebt.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #9 Macwikki

  • Senior Member
  • 165 posts

0
Neutral

Posted 3 May 2018 - 18:31

 

Hallo,

Ik ga afscheid nemen van mijn x-trend et8000 deze heeft twee S tuners een c tuner en een interne harde schijf van 1TB.

Mijn vrouw klaagt al langer over de afstandsbediening, deze als je die bedient een irritant klik geluid maakt.

 

Mijn beweegredenen zijn ook dat er geen ondersteuning meer wordt gegeven aan xtrend images.

 

Ik ben opzoek naar een receiver die ongeveer dezelfde tuner configuratie kan bewerkstelligen. 

 

Mijn voorkeur gaat uit naar vu+ maar er zijn nu tegenwoordig zoveel merken en receivers dat je het bos door de bomen niet meer ziet.

 

Miraclebox premium ultra lijkt ook mooi maar die wordt niet ondersteunt door PLI tenminste die staat er nog niet bij?

Om voor een ab nu je ET8000 af te schrijven, ik vind het juist fijn dat klikken van de toetsen mar dat is persoonlijk, je kan er toch ook nog een ander ab voor gebruiken?

Ook de ondersteuning is nu weer ok door de voortreffelijke image rc6.2, voor mij nog steeds een reden om mijn 2x ET8000 en de ET10000 niet op te ruimen.

 

Als je de ab pakt van bv de vu+ duo twee die mijn broertje heeft dan is dat toch wel een groot verschil, geen klik geluiden.

ik zelf dacht om de et8000 te verkopen en een andere ervoor in de plaats met een betere ab en natuurlijk ook betere specs.


Xtrend ET8000, Dreambox 800HD, Triax 88, 4 x inverto Black ultra.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #10 Macwikki

  • Senior Member
  • 165 posts

0
Neutral

Posted 3 May 2018 - 18:56

  Gigablue UHD UE 4k Receiver mit 2 x DVB-S2 FBC und 1 x DVB-C/ T2 (H.265) Tuner SAT-Receiver inkl. Babotech® Wlan Stick

 

Deze heb ik even bekeken, en lijkt mij interessant, kost 289 en kan ik in de buurt wel testen denk ik, in een plaatselijke sat shop in Duitsland.

Om vu+ te testen moet ik al een uur rijden naar Roermond Asat shop. Morgen even naar die shop in Herzogenrath Duitsland bellen of ze daar ook vu+ hebben.


Xtrend ET8000, Dreambox 800HD, Triax 88, 4 x inverto Black ultra.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #11 Macwikki

  • Senior Member
  • 165 posts

0
Neutral

Posted 3 May 2018 - 19:05

Even over het 4k assortiment, wat wil dit nu precies zeggen?

Dat ik 4k kan ontvangen, maar er zijn nog maar weinig zenders die dit doorgeven.

Als ik een 4k film erop zet via de pc in dit dan in 4k kan kijken?

 

Is het verstandig om een 4k receiver te kopen of is dat helemaal niet nodig?


Xtrend ET8000, Dreambox 800HD, Triax 88, 4 x inverto Black ultra.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #12 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,565 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 May 2018 - 20:51

Hoor ik al vrijwilligers :)

 

Het onmogelijke doen we direct, voor een wonder is er echter een wachtlijst... :)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #13 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,565 posts

+1,737
Excellent

Posted 3 May 2018 - 20:57

Even over het 4k assortiment, wat wil dit nu precies zeggen?

Er zijn momenteel een aantal ontwikkelingen:

  • H.265 / HVEC, steeds meer providers zijn hier naartoe aan het overschakelen, omdat het bandbreedte spaart.
  • UHD (in de volksmond 4K genoemd) media support (zowel DVB als andere media)
  • HDR (High Definition Range)

Is het verstandig om een 4k receiver te kopen of is dat helemaal niet nodig?

 

Dat ligt er maar helemaal aan wat je wensen en eisen zijn, en hoe lang je receiver mee moet kunnen.

 

Ik heb er persoonlijk nog helemaal geen behoefte aan, ik kijk geen externe media, en heb geen 4K TV (en er voorlopig ook geen pecunia voor), maar iedereen moet daar zelf zijn afwegingen maken...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #14 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,791 posts

+186
Excellent

Posted 4 May 2018 - 07:05

Hoor ik al vrijwilligers :) Maar veel staan er wel in, het is niet dat-ie jaaaaren achterloopt. En dan kun je meten=weten doen. Specifieke gegevens die in de comparison chart genoemd staan maar niet bekend zijn voor een bepaalde ontvanger (omdat-ie er nog niet in staat) kunnen we op verzoek natuurlijk wel opzoeken. In de comparison chart staan gegevens die je vaak niet terugvindt in de reclamefolders, daar staan bijna altijd dezelfde lege kreten waar je niks aan hebt.


Ik will het er wel inzetten als iemand mij de benodigde info levert.

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #15 doglover

  • Rytec EPG Team
  • 17,009 posts

+638
Excellent

Posted 4 May 2018 - 09:13

Het belangrijkste argument om een 4K ontvanger te kopen is de mogelijkheid om h265 te gebruiken.

De Duitse DVB-T is al overgestapt naar h265 (HEVC).  En ik lees dat ook de Nederlandse DVB-T naar deze codec wel overstappen.

 

Voorlopig zijn er op de satelliet maar enkele zenders die deze codec vereisen.  In de toekomst kan dit echter wel veranderen.  Niet dat die allemaal 4K gaan uitzenden, maar deze codec kan een hogere compressie aan, en dus kunnen providers meer zenders doorgeven op dezelfde bandbreedte.  

 

Wil je dus nu een nieuwe ontvanger kopen, dan zou ik wel gaan naar een model dat h265 aankan.

 

Dat je geen TV hebt die 4K aankan is geen argument.  Deze ontvangers kunnen het beeld perfect downscalen naar HD.  De 4K resolutie heb je dan wel niet, maar je hoeft ook nog niet een nieuwe TV te kopen.  Het aanbod aan 4K is voorlopig nog uiterst miniem en zal niet snel veranderen.

 

Bijkomend voordeel van deze ontvangers is dat ze een veel snellere processor aan boord hebben, waardoor de bediening vlotter verloopt.

 

Willy


Edited by doglover, 4 May 2018 - 09:15.

~~Rytec Team~~
Maxytec Multibox SE OpenPli (used as mediaplayer)
Mutant HD2400 OpenPli
Vu+ Duo OpenPli (backup)

Synology NAS

Sat: 13E, 19.2E, 23.5E and 28.2E
*Pli/Rytec EPG POWERED*


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #16 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 4 May 2018 - 11:14

 

Hoor ik al vrijwilligers :) Maar veel staan er wel in, het is niet dat-ie jaaaaren achterloopt. En dan kun je meten=weten doen. Specifieke gegevens die in de comparison chart genoemd staan maar niet bekend zijn voor een bepaalde ontvanger (omdat-ie er nog niet in staat) kunnen we op verzoek natuurlijk wel opzoeken. In de comparison chart staan gegevens die je vaak niet terugvindt in de reclamefolders, daar staan bijna altijd dezelfde lege kreten waar je niks aan hebt.


Ik will het er wel inzetten als iemand mij de benodigde info levert.

Vrijwilligers worden altijd meteen bij de lurven gevat :)

 

Volgens mij heeft op zich iedereen toegang tot de comparison chart, in de wiki. Het meeste werk is het toevoegen van een nieuwe ontvanger, als die er eenmaal tussen staat, is het niet zoveel werk meer om de data toe te voegen. Het enige is dat het een enorme wikipedia-met-whitespace-geformatteerde pagina is. De enige manier (imho) om hem fatsoenlijk te editen is alles copy'en, paste'n in een editor op je eigen PC, en v.v. wanneer het klaar is. Er staan veel spaties tussen, die moeten daar blijven staan, niet voor het tonen, maar om alles netjes boven elkaar te houden in de source. Het is ook wel de bedoeling dat een nieuwe ontvanger, binnen een rijtje, een beetje in volgorde komt te staan van "basic" naar "premium" zeg maar.

 

De machines die we momenteel bouwen zijn:

 

#armv7ahf-neon (ARM/UHD)

vuultimo4k vusolo4k vuuno4k vuuno4kse vuzero4k revo4k galaxy4k lunix3-4k

 

#cortexa15hf-neon-vfpv4 (ARM/UHD)

hd51 vs1500 gbquad4k gbue4k e4hd h7 h9

 

# mips32el

dm8000 osmega osmini osminiplus osnino osninoplus formuler1 formuler3 formuler4 formuler4turbo et7000mini vs1000 hd11 hd1200 hd1265 hd1500 hd2400 hd530c mbmicro mbmicrov2 mbtwinplus spycat spycatmini spycatminiplus vuduo2 vuduo vusolo2 vusolo vusolose vuultimo vuuno vuzero xpeedc fusionhd fusionhdse purehd purehdse et11000 et10000 et5x00 et6x00 et7000 et7500 et8000 et8500 et9x00 h3 h4  h5 h6 i55 alphatriplehd vipercombo vipert2c vipercombohdd lunix

 

# mips32el-nf

xp1000 et4x00 hd500c hd1100 lc sh1


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #17 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,565 posts

+1,737
Excellent

Posted 4 May 2018 - 11:18

Dat je geen TV hebt die 4K aankan is geen argument.  Deze ontvangers kunnen het beeld perfect downscalen naar HD.  De 4K resolutie heb je dan wel niet, maar je hoeft ook nog niet een nieuwe TV te kopen.  Het aanbod aan 4K is voorlopig nog uiterst miniem en zal niet snel veranderen.

 

Voor jou misschien niet, maar voor mij wel. Als ik een 4K box koop is dat omdat ik 4K wil zien. Eerder zie ik niet in waarom ik zo veel centen moet uitgeven.

 

H.265/HVEC wordt ook ondersteund door een redelijk aantal niet-4K boxen, dus voor mij is dat dan weer geen argument. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #18 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 4 May 2018 - 11:19

Ik heb er persoonlijk nog helemaal geen behoefte aan, ik kijk geen externe media, en heb geen 4K TV (en er voorlopig ook geen pecunia voor), maar iedereen moet daar zelf zijn afwegingen maken...

Ik vind 4k ook niet zo interessant, MAAR de 4k ontvangers komen met een ARM SoC en die is gewoon wel even een stukkie sneller en hebben over het algemeen meer features.

Voor gebruikers die alleen TV willen kijken en niks anders, hebben we ook nog genoeg basic HD/MIPS ontvangers in het "assortiment" met een navenante prijs.

 

Het enige wat je ECHT NIET moet doen (en ik zeg het toch maar weer eens) is de meest basic ontvanger kopen en daar dan USB tuners in stoppen. Iedereen mag het van mij doen, maar wij gaan, nee wij KUNNEN niet helpen als het niet goed of niet werkt.

 

Verder denk ik dat de meeste mensen tegenwoordig twee of meer tuners nodig hebben, kijken en opnemen tegelijk, eventueel ook nog PiP, dat is dan de derde tuner. Daar niet op beknibbelen is mijn advies.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #19 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 4 May 2018 - 11:20

H.265/HVEC wordt ook ondersteund door een redelijk aantal niet-4K boxen, dus voor mij is dat dan weer geen argument. ;)

Zelfs de meest basic ontvangers hebben tegenwoordig (BMC73625 SoC) h265 support. Gebrek aan h265 vind je alleen bij ontvangers die al een tijdje op de markt zijn.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: advies nieuwe receiver afscheid ET8000 #20 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,791 posts

+186
Excellent

Posted 4 May 2018 - 11:40

 

 

Hoor ik al vrijwilligers :) Maar veel staan er wel in, het is niet dat-ie jaaaaren achterloopt. En dan kun je meten=weten doen. Specifieke gegevens die in de comparison chart genoemd staan maar niet bekend zijn voor een bepaalde ontvanger (omdat-ie er nog niet in staat) kunnen we op verzoek natuurlijk wel opzoeken. In de comparison chart staan gegevens die je vaak niet terugvindt in de reclamefolders, daar staan bijna altijd dezelfde lege kreten waar je niks aan hebt.


Ik will het er wel inzetten als iemand mij de benodigde info levert.

Vrijwilligers worden altijd meteen bij de lurven gevat :)

 

Volgens mij heeft op zich iedereen toegang tot de comparison chart, in de wiki. Het meeste werk is het toevoegen van een nieuwe ontvanger, als die er eenmaal tussen staat, is het niet zoveel werk meer om de data toe te voegen. Het enige is dat het een enorme wikipedia-met-whitespace-geformatteerde pagina is. De enige manier (imho) om hem fatsoenlijk te editen is alles copy'en, paste'n in een editor op je eigen PC, en v.v. wanneer het klaar is. Er staan veel spaties tussen, die moeten daar blijven staan, niet voor het tonen, maar om alles netjes boven elkaar te houden in de source. Het is ook wel de bedoeling dat een nieuwe ontvanger, binnen een rijtje, een beetje in volgorde komt te staan van "basic" naar "premium" zeg maar.

 

De machines die we momenteel bouwen zijn:

 

#armv7ahf-neon (ARM/UHD)

vuultimo4k vusolo4k vuuno4k vuuno4kse vuzero4k revo4k galaxy4k lunix3-4k

 

#cortexa15hf-neon-vfpv4 (ARM/UHD)

hd51 vs1500 gbquad4k gbue4k e4hd h7 h9

 

# mips32el

dm8000 osmega osmini osminiplus osnino osninoplus formuler1 formuler3 formuler4 formuler4turbo et7000mini vs1000 hd11 hd1200 hd1265 hd1500 hd2400 hd530c mbmicro mbmicrov2 mbtwinplus spycat spycatmini spycatminiplus vuduo2 vuduo vusolo2 vusolo vusolose vuultimo vuuno vuzero xpeedc fusionhd fusionhdse purehd purehdse et11000 et10000 et5x00 et6x00 et7000 et7500 et8000 et8500 et9x00 h3 h4  h5 h6 i55 alphatriplehd vipercombo vipert2c vipercombohdd lunix

 

# mips32el-nf

xp1000 et4x00 hd500c hd1100 lc sh1

 

 

Dank voor de info Erik, maar het aanpassen cq. uitbouwen is niet het probleem, zet de historie van de deze pagina maar eens om 500, dan zie je dat het werkt me bekend is, ik weet wel wat ik aanbied om te doen ;) Deze pagina is namelijk grotendeels een cut-copy-paste van het werk dat jij in de vorige wiki al had neergezet. Het lastige vindt ik het verzamelen van (goede) data, maar goed dan neem ik dat voor me rekening.


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users