Springen naar inhoud


Foto

Timeshift VU+ Zero 4k

Timeshift

  • Please log in to reply
Er zijn 14 reacties in dit onderwerp

#1 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 19 juni 2018 - 13:26

Ik wil graag gebruik maken van de pauze toets op de VU+ Zero 4k, heb pli 6.2 erop staan. Wilde bij extensions Pau installeren maar zag deze niet staan. Wie heeft er een oplossing voor mij,?


Ben

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #2 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 19 juni 2018 - 15:29

PAU zul je moeten installeren, zonder dat geen opname/streaming
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #3 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27379 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 19 juni 2018 - 15:32

Via Menu - applicaties - groene toets - extensions kan je Pau downloaden.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Timeshift VU+ Zero 4k #4 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 20 juni 2018 - 16:44

Hoi,

Dat had ik al geprobeerd, maar Pau staat bij extensions bij mij er niet bij.

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #5 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 20 juni 2018 - 16:45

Pau staat bij mij er niet bij? Pli 6.2

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #6 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46951 berichten

+541
Excellent

Geplaatst op 20 juni 2018 - 17:32

Volgens mij doet PAU niks op de Zero4k. Die is voor de Zero (zonder 4k). Heel andere arch, vandaar dat-ie sowieso niet werkt op de Zero4k.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Timeshift VU+ Zero 4k #7 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 20 juni 2018 - 19:58

Kan ik niks zinnigs van zeggen. Feit is dat er een PVR-Kit bestaat voor de VU+Zeto 4K die ik ook heb gekocht voor beide bakjes. Onder VTI draait dat meteen zonder PAU of iets dergelijks.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #8 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 20 juni 2018 - 20:05

Dan kun je vast wel kijken of er uberhaupt een PAU proces actief is, als die nodig is moet er ook een startup script voor in /etc/init.d staan.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Timeshift VU+ Zero 4k #9 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27379 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 20 juni 2018 - 20:45

Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen dat het de Zero 4K betrof.
Voor zover ik mij kan herinneren hebben alle standaard testopties hier destijds gewerkt. Incl. streamen en opnemen op een remote box met harddisk.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Timeshift VU+ Zero 4k #10 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 20 juni 2018 - 21:38

Ga niet. Nu op vakantie dus geen TV.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #11 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 21 juni 2018 - 06:18

Betekend dit dat ik met de VU+ zero 4k niet kan pauzeren, of is er een alternatief?



Re: Timeshift VU+ Zero 4k #12 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 21 juni 2018 - 09:14

Ik heb een transcend 500 gb externe HD via usb aangesloten. Opnemen werkt grandioos. Later bij afspelen werkt de pauze knop(timeshift) prima. Nu zag ik bij extensions de plugin permanent timeshift plugin staan en geinstalleerd. Als ik nu op pauze druk wordt er aangegeven dat pad om op te nemen niet gevonden wordt. Kan bij instellingen niet vinden om naar externe schijf te verwijzen. Wat houd de permanent timeshift plugin eigenlijk in?

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #13 mimisiku

  • Senior Member
  • 5458 berichten

+114
Excellent

Geplaatst op 21 juni 2018 - 09:42

Dat houdt in dat hij automatisch na een zap opneemt.
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #14 benkenks

  • Member
  • 6 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 21 juni 2018 - 11:05

Dankje

Re: Timeshift VU+ Zero 4k #15 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 21 juni 2018 - 12:12

Als ik nu op pauze druk wordt er aangegeven dat pad om op te nemen niet gevonden wordt. Kan bij instellingen niet vinden om naar externe schijf te verwijzen.

 

Menu - Setup - System - Expert settings - Recording paths (heb het NL niet bij de hand). Als die optie er niet is, eerst via User Mode (de bovenste optie bij Expert Settings" de juiste modus selecteren.

 

Wat houd de permanent timeshift plugin eigenlijk in?

 

Als je dat niet weet, waarom installeer je het dan? ;)

 

Die plugin is overigens niet bijster stabiel, er wordt gewerkt aan het integreren van timeshift in de image.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.




Also tagged with one or more of these keywords: Timeshift

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers