Springen naar inhoud


Foto

Openpli 6.0 Cccam Probleme


  • Please log in to reply
Er zijn 4 reacties in dit onderwerp

#1 Saturn66

  • New Member
  • 1 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 22 juni 2018 - 09:47

Hallo und Guten Tag an allen Hier,

Ich bin Neu in der Forum und ich habe eine Vu zero mit openpli 6.0 image  , 

hatte ich CCcam von die Plugins instaliert aber Funktioniert nicht,

Cccam.cfg hab ich in etc rein , in Keys is nichts 

Kann mir Bitte jemand Helfen ??

Danke im voraus 

Stili.



Re: Openpli 6.0 Cccam Probleme #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27380 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 22 juni 2018 - 12:14

Meine Frage wäre eigentlich ‘was funktioniert nicht’. Wenn dies handelt über CS dann hättest du erstmal unsere Forumregeln lesen müssen.
Wenn es nicht handelt über CS dann ist die nächste Frage was du am laufen versuchst zu bringen. Welche Karte u.s.w. und was hast du schon getestet?

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Openpli 6.0 Cccam Probleme #3 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27380 berichten

+393
Excellent

Geplaatst op 22 juni 2018 - 12:24

Dazu möchte ich selbstverständlich noch herzlich willkommen sagen. :)

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Openpli 6.0 Cccam Probleme #4 sirtobie

  • Senior Member
  • 142 berichten

+9
Neutral

Geplaatst op 22 juni 2018 - 12:54

Wenn du Cccam vom Feed installiert hast, findest du die .cfg in folgendem Pfad.: "etc/tuxbox/config/cccam".

 

Aber wie Frenske schon schrieb, wenn du damit Cardsharing betreibst, gibt es keinen Support weil illegal.

 

Für Karten wie HD+ Seca usw. empfehle ich auf jedenfall Oscam zu nutzen. Ist zwar etwas aufwendiger zu konfigurieren aber stabiler.


Veranderd door sirtobie, 22 juni 2018 - 12:58

VG 
sirtobie


Re: Openpli 6.0 Cccam Probleme #5 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14598 berichten

+458
Excellent

Geplaatst op 23 juni 2018 - 14:56

Wenn du Cccam vom Feed installiert hast, findest du die .cfg in folgendem Pfad.: "etc/tuxbox/config/cccam".

 

Aber wie Frenske schon schrieb, wenn du damit Cardsharing betreibst, gibt es keinen Support weil illegal.

 

Für Karten wie HD+ Seca usw. empfehle ich auf jedenfall Oscam zu nutzen. Ist zwar etwas aufwendiger zu konfigurieren aber stabiler.

Aber leider nicht correkt, die .cfg ist nicht in /etc/tuxbox/config/cccam zu finden sondern in /etc/


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers