Jump to content


Photo

Interne cardsharing werkt niet meer na update van 6.0 naar 6.2

Oscam Cardsharing intern

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Videcom

  • Member
  • 23 posts

0
Neutral

Posted 27 June 2018 - 13:52

Hallo,

Ik heb tot op heden altijd via 2 apparaten kunnen kijken d.m.v. interne cardsharing

Ik gebruik een VU Ultimo als server en een VU zero als clieent

De Ultimo had al openpli 6.2 maar de Zero draaide nog op 6.0

Na de update naar 6.2 werk de cardsharing niet meer en terug naar 6.0 heeft ook niet geholpen.

Ik heb wat geprobeerd met als resultaat dat beiden het niet meer deden.

Nu werkt de Ultimo weer maar de zero wil nog steeds de card niet zien, stop ik de kaart in de zero dan werkt hij wel maar wil de ultimo de share niet gebruiken.

Ik gebruik voor alles de standaart instellingen.

Mijn Ultimo ( server ) heeft IP 192.168.0.242 en de zero ( client ) 192.168.0.161

 

 

Wie kan mij helpen ?

Ik kan eventueel Teamviewer gebruiken voor remote assistentie.

 

ernst@tra-da.nl

 

 



Re: Interne cardsharing werkt niet meer na update van 6.0 naar 6.2 #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,540 posts

+1,736
Excellent

Posted 27 June 2018 - 14:31

De standaard instellingen hebben geen configuratie voor interne sharing in jou specifieke situatie. Er zit al wel een standaard "slaapkamer" configuratie in, maar je moet daar wel even de juiste IP adressen in zetten.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Interne cardsharing werkt niet meer na update van 6.0 naar 6.2 #3 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,790 posts

+186
Excellent

Posted 27 June 2018 - 18:20

Lees ook even de wiki https://wiki.openpli.org/Softcam/OSCam


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users