Springen naar inhoud


Foto

Skip (in wat is dit?


  • Please log in to reply
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

#1 hulkman

  • Senior Member
  • 757 berichten

+10
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2018 - 11:07

Hoi, ik heb op een toets of combinatie van toetsen gedrukt. Onbewust, maar midden in beeld stond een zwart vlak met gele letters de tekst "Skip (in" met daar achter een wit vlak met een getal die ik met de pijltoets kin veranderen in 0 t/m 9. Toen ik op ok drukte was het weer helemaal verdwenen, er lijkt niets te veranderen.
Wie kan zeggen wat dit is geweest. Ik heb het nog niet eerder gezien.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: Skip (in wat is dit? #2 jeanclaude

  • Senior Member
  • 866 berichten

+28
Good

Geplaatst op 7 juli 2018 - 12:01

is dat niet de popup die je krijgt na een lange fastforward/fastbackward ? Kun je nn minuten vooruit/acteruit 'skippen' in een opname. Staat default op 5, kan met de pijltjes verhoogd/vcerlaagd worden of je toetst gewoon een nieuw gertal in (tot 99 dacht ik)


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: Skip (in wat is dit? #3 hulkman

  • Senior Member
  • 757 berichten

+10
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2018 - 12:25

Ok, dat is 'm. Bedank, weer wat geleerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: Skip (in wat is dit? #4 hulkman

  • Senior Member
  • 757 berichten

+10
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2018 - 12:29

Waarom is ie eigenlijk actief als je niet in een opname zit? Ik kijk gewoon live, wat wil ie ermee gaan doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Re: Skip (in wat is dit? #5 jeanclaude

  • Senior Member
  • 866 berichten

+28
Good

Geplaatst op 7 juli 2018 - 14:54

druk eens op pause terwijl je live aan het kijken bent : enigma gaat over tot 'timeshift'. In zo'n timeshift kun je ook vooruit & achteruit spoelen, en ik vermoed dat dit de reden is waarom die toetsen ook bij live kijken akties zijn. Heeft hier eigenlijk weinig zin, maar bon .....


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

Re: Skip (in wat is dit? #6 hulkman

  • Senior Member
  • 757 berichten

+10
Neutral

Geplaatst op 7 juli 2018 - 16:22

Dat had ikzelf ook al bedacht, en misschien heeft het te maken met permanent timeshift. Aan de andere kant lijkt me dit iets dat door enigma code wordt geregeld, dus het zou zomaar kunnen dat deze kleine bug eruit gehaald kan worden, immers het afvragen of er een timeshiftopname of mediacontent loopt lijkt me wel te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk


1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers