←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

EPG dubbele entry's met vrijwel dezelf...

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

Ik heb bij de EPG vaak dubbele entry's met vrijwel dezelfde tijden. Hoe kan dit en hoe kan ik deze dubbele entry's voorkomen/verwijderen?

Andere interessante vraag welke van de 2 kan ik het beste vertrouwen wat betreft juistheid van de tijden?

 

 

Attached Files

Quote

WanWizard's Photo WanWizard 22 Jul 2018

Dat kun je niet voorkomen, de provider stuurt dan een update door met eengepaste tijden. En je kunt het alleen corrigeren door alle EPG weg te gooien en opnieuw in te lezen. De EPG Refresh plugin kan dat bijvoorbeeld.

Quote

littlesat's Photo littlesat 22 Jul 2018

Geen xmltv epg en normale epg tegelijkertijd inlezen...
Quote

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

Mischien een rare optie, maar mischien een bundeltijd? Dat  dit gebundeld wordt?

Quote

Tech's Photo Tech 22 Jul 2018

Geen idee wat je ermee bedoelt, dat bundelen maar EPG info ga je niet eerst bewerken en eventueel samenvoegen (ik denk dat je dat bedoelt) EPG hoort gewoon correct te worden aangeleverd.

 

De kans is aanwezig dat je twee verschillende 'tools' gebruikt welke de EPG ophalen, als je extern de EPG binnenlepelt, verdient het de aanbeveling de andere optie's die EPG ophalen, uit te zetten.

Quote

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

Geen idee, Ik heb geactiveerd NL, Vlaanderen, en NL Vlaanderen gemengd. Dit was helaas ook nodig, als ik 1 van deze 3 uitzet, ontbreekt de EPG op bepaalde zenders.

 

Rytec, Nederland Basic, Vlaanderen Basic en Vlaanderen Nederland gemeenschappelijk.


Edited by rocco99, 22 July 2018 - 13:22.
Quote

Tech's Photo Tech 22 Jul 2018

Ah, maar dan heb je de EIT zeker nog aan staan.

Quote

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

EIT?

Quote

Tech's Photo Tech 22 Jul 2018

Ja, EIT, dat staat bij EPG instellingen......

Quote

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

Uit gezet, 

 

En opnieuw EPG Refresh gedaan. maar zie nog steeds hetzelfde.


Edited by rocco99, 22 July 2018 - 13:58.
Quote

WanWizard's Photo WanWizard 22 Jul 2018

Als je Rytec in leest en EPG uit hebt staan, dan doet EPG refresh niks, want die refreshed EIT.

 

In de EPG Import plugin "Clearing current EPG before import" aanzetten (of het NL equivalent daar van, het is de derde van onderen hier).

Quote

rocco99's Photo rocco99 22 Jul 2018

Hier de 2de van onder, geen idee waarom.

Quote

WanWizard's Photo WanWizard 22 Jul 2018

Ik draai een develop image, dat kan ook nog uitmaken. Ik heb er onder nog "Load long descriptions" en "Run Autotimer after import" staan.

Quote

Rick Hunter's Photo Rick Hunter 23 Jul 2018

Uit gezet, 

 

En opnieuw EPG Refresh gedaan. maar zie nog steeds hetzelfde.

Wel eerst de database leeg gemaakt of heb je gewoon een nieuwe download gedaan?

Quote

littlesat's Photo littlesat 23 Jul 2018

Uitzetten helpt niets omdat de epg.dat alles weer terug zet... Dus init 3... epg.dat verwijderen... init 4...!

Quote

Tech's Photo Tech 23 Jul 2018

Uitzetten helpt niets omdat de epg.dat alles weer terug zet... Dus init 3... epg.dat verwijderen... init 4...!

Ik zou dat net andersom doen, eerst een init 4, epg.dat verwijderen en dan een init 3 ;)

Quote

littlesat's Photo littlesat 23 Jul 2018

Iddd.... ;) xqq

Quote

jeanclaude's Photo jeanclaude 23 Jul 2018

ook allemaal niet nodig. Naar de EPG plugin gaan en daar een manuele download opstarten. Die zal alle epg entries eerst wissen en dan de nieuwe epg downloaden.

Quote

WanWizard's Photo WanWizard 23 Jul 2018

Niet als je dat niet hebt ingesteld (wissen voor importeren).

Quote

jeanclaude's Photo jeanclaude 23 Jul 2018

in post #11 staat dat hij di moet aanzetten. En de EIT (en andere EPG bronnen) uitschakelen, want anders help het ook allemaal niet natuurlijk

Quote