Springen naar inhoud


Foto

Zappen/streamen


  • Please log in to reply
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

#1 MatthijsNL

  • Senior Member
  • 161 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 12 augustus 2018 - 10:03

Halo allemaal,

 

Ik heb streamen met mijn Xtrend ET9000 naar mijn Windows 10 PC (met VLC )voor elkaar. 

 

Het zou mooi zijn als tijdens het zappen een " constante stream", naar bijvoorbeeld VLC, wordt gestuurd. Is dit mogelijk?

Nu moet ik bij het kiezen van een ander kanaal het streamen steeds opnieuw starten.

 

Is het mogelijk constant te streamen?



Re: Zappen/streamen #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68588 berichten

+1738
Excellent

Geplaatst op 12 augustus 2018 - 11:09

Nee.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Zappen/streamen #3 Jork

  • Senior Member
  • 755 berichten

+13
Neutral

Geplaatst op 12 augustus 2018 - 12:33

Halo allemaal,

 

Ik heb streamen met mijn Xtrend ET9000 naar mijn Windows 10 PC (met VLC )voor elkaar. 

 

Het zou mooi zijn als tijdens het zappen een " constante stream", naar bijvoorbeeld VLC, wordt gestuurd. Is dit mogelijk?

Nu moet ik bij het kiezen van een ander kanaal het streamen steeds opnieuw starten.

 

Is het mogelijk constant te streamen?

Tip:

Je kunt kanalen uit openwebif in een afspeellijst van VLC samenstellen, dan kun je daarna direct in VLC "zappen" als dit je bedoeling mocht zijn?

Dat werkt ietsje handiger.



Re: Zappen/streamen #4 carlo666

  • Senior Member
  • 361 berichten

+5
Neutral

Geplaatst op 13 augustus 2018 - 10:00

Als je het bouquet streamt heb je alle zenders van dat bouquet in de afspeellijst. Je kan dan in VLC rechtsklikken en een andere zender kiezen. Gisteren nog gedaan na het installeren van Linux Mint op de PC.




1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers