Springen naar inhoud


Foto

Geen ondertiteling meer in mkv film.


  • Please log in to reply
Er zijn 4 reacties in dit onderwerp

#1 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4524 berichten

+140
Excellent

Geplaatst op 20 augustus 2018 - 12:50

Ik zit met een probleempje, Met OpenPli 4.0 kon ik altijd mkv films bekijken met samen gevoegde ondertiteling (srt).

Maar nu in OpenPli 6.2 lukt me dat niet meer, wel op de pc daar wordt de ondertiteling gewoon weer gegeven, zit de fout in OpenPli of in de instellingen. Nu werkt het alleen als ik de srt file samen met de film (mp4) in de zelfde map zet en dan via de gele toets de srt file kies.



Re: Geen ondertiteling meer in mkv film. #2 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56123 berichten

+685
Excellent

Geplaatst op 20 augustus 2018 - 13:18

Hier werkt het gewoon hoor.... maar er zijn in mkv-tjes wel eens ondertitels die "grafisch", die hebben het nog NOOIT gedaan... dus dat kan geen NIEUW probleem zijn.


Veranderd door littlesat, 20 augustus 2018 - 13:19

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Geen ondertiteling meer in mkv film. #3 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4524 berichten

+140
Excellent

Geplaatst op 20 augustus 2018 - 13:57

Hier werkt het gewoon hoor.... maar er zijn in mkv-tjes wel eens ondertitels die "grafisch", die hebben het nog NOOIT gedaan... dus dat kan geen NIEUW probleem zijn.

Probleem is alweer opgelost het lag aan mkvtoolnix daar stond wat verkeerd ingesteld.het ging om een nieuw toegevoegde Film die niet werkte. Alles is weer oke



Re: Geen ondertiteling meer in mkv film. #4 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46951 berichten

+541
Excellent

Geplaatst op 31 augustus 2018 - 18:21

Ik wil al zeggen, anders had ik het zéker opgemerkt! Ik doe dit bijna dagelijks. Heb niks met losse srt files.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: Geen ondertiteling meer in mkv film. #5 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4524 berichten

+140
Excellent

Geplaatst op 3 september 2018 - 14:54

Ik wil al zeggen, anders had ik het zéker opgemerkt! Ik doe dit bijna dagelijks. Heb niks met losse srt files.

Nee ik ook niet, maar dan moet je wel de instellingen goed zetten in mkvtoolnix :wacko: normaal staat dit al goed maar ik was er mee aan het spelen geweest en niet terug gezet. Niet erg slim.




1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers