←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

Grafische EPG in 6.2

KarMar's Photo KarMar 21 Aug 2018

Goedendag @All,

Na het probleem van CCcam en Ziggo en CD kaartjes loop ik tegen het volgende op.
Druk ik op d eknop EPG dan krijg ik die fijne EPG info niet te zien die ik gewend was vanuit versie 4.0
Kan helaas geen foto meer maken van wat ik bedoel, maar dat is waar links de zenders staan en rechts de balken met de info wat er gaat komen.
Heb nu van alles geprobeerd echter ik krijg die niet meer te zien, zal wel iets verkeerds doen ;-)

Of moet er iets extra's geïnstalleerd worden zodat ik deze fijne util weer zoals van ouds zichtbaar is en gemakkelijk zenders vandaar uit in de timer kan plaatsen.

Met vriendelijke groet.

Quote

mimisiku's Photo mimisiku 21 Aug 2018

Hotkey is je antwoord...
Quote

Tech's Photo Tech 21 Aug 2018

De EPG knop iets langer vasthouden en vervolgens voor de Multi EPG kiezen.
Quote

Sagitarius †'s Photo Sagitarius † 22 Aug 2018

Of Multi EPG plugin met die kleurtjes in zijn geheel verwijderen, ik heb het altijd een vreselijk ding gevonden, ik gebruik hier de gewone EPG lijst net als wat ts wil

Quote

Frenske's Photo Frenske 22 Aug 2018

@Sagitarius,
Meningen kunnen verschillen. Ik, en met mij vele anderen gebruiken juist wél de GMEPG. ;)
Zoveel hoofden zoveel zinnen en over smaak valt nu eenmaal nooit te twisten. :)
Quote

ims's Photo ims 22 Aug 2018

I am using in Hotkey set for:

 

EPG/Guide:  Show single service EPG

long EPG/GUIDE: Graphical Multi EPG

 

Graph MEPG at first glance looks more usable, but the opposite is true... but as Frenske wrote ... everyone likes something different.

Quote

Sagitarius †'s Photo Sagitarius † 22 Aug 2018

@Sagitarius,
Meningen kunnen verschillen. Ik, en met mij vele anderen gebruiken juist wél de GMEPG. ;)
Zoveel hoofden zoveel zinnen en over smaak valt nu eenmaal nooit te twisten. :)

Vandaar mijn opmerking dat ik de plugin wel verwijderd heb, en zo te lezen wil ts ook geen knoppen exercitie, maar normale EPG .


Edited by Sagitarius, 22 August 2018 - 13:02.
Quote