Springen naar inhoud


Foto

Kanaal update met Dreamedit probleem


  • Please log in to reply
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

#1 Uncle

  • Member
  • 10 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 7 september 2018 - 13:07

Als ik de kanaallijst van mijn VU+SOLO4K draaiend op OpenPli 6.2. wil opdaten krijg ik de foutmelding "Datei nicht gefunden". Weet iemand een oplossing. De VU+ is wel via de exploirer van Windows 10 in te zien.



Re: Kanaal update met Dreamedit probleem #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68510 berichten

+1734
Excellent

Geplaatst op 7 september 2018 - 13:13

Dan zul je moeten beginnen met uitleggen wat je precies aan het doen bent.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Kanaal update met Dreamedit probleem #3 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14628 berichten

+459
Excellent

Geplaatst op 8 september 2018 - 06:40

Mogelijk heb je een instelling in Dreamedit niet goed staan.
Controleer de inlog gegevens en paden in de instellingen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Kanaal update met Dreamedit probleem #4 Geuze

  • Senior Member
  • 705 berichten

+7
Neutral

Geplaatst op 8 september 2018 - 09:49

Ik heb ineens ook dit probleem.

Ik kan kanalen ophalen van mijn ultimate ontvanger. Deze staan dan op mijn computer.

Dan stuur ik de kanalen door naar mijn Uno. Dan krijg ik de melding kan geen verbinding maken, controleer IP.

IP is goed, er zit in Dream een knop om het IP te testen van de Uno. Deze zegt het IP is in orde er is verbinding.

M.a.w. het IP is in orde maar kan geen kanalen er heen sturen.

Ik gebruik Dream al heel wat jaren en nooit problemen gehad.


Veranderd door Geuze, 8 september 2018 - 09:51

Visiosat Big Satellite schotel met 4 quad, 7 twin LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost, 0,8 west, 33 oost en een Triax schotel, 78 cm met single LNB voor Astra 3 beide aangesloten op VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en SSD en een Mutant HD 51 met 2 tuners waaronder 1 voor de Franse streams en SSD. De  1.40 Triax prime focus verwijderd wegens slijtage.


Re: Kanaal update met Dreamedit probleem #5 Geuze

  • Senior Member
  • 705 berichten

+7
Neutral

Geplaatst op 8 september 2018 - 09:57

Ik heb niets veranderd. Ineens gaan de kanalen wel naar de Uno.

Wat het is geweest daar kan ik niet achter komen.

Dus probleem opgelost.


Visiosat Big Satellite schotel met 4 quad, 7 twin LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost, 0,8 west, 33 oost en een Triax schotel, 78 cm met single LNB voor Astra 3 beide aangesloten op VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en SSD en een Mutant HD 51 met 2 tuners waaronder 1 voor de Franse streams en SSD. De  1.40 Triax prime focus verwijderd wegens slijtage.


Re: Kanaal update met Dreamedit probleem #6 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4528 berichten

+140
Excellent

Geplaatst op 8 september 2018 - 11:14

Ik draai ook met windows 10, en ik ben dit probleem nog niet eerder tegen gekomen. Hier werkt DreamEdit gewoon goed, maar het kan zijn dat de inlog procedure voor VU boxen anders is dan bij DM8000. Ik zou daar eens naar kijken Als ik me niet vergis moet je of het wachtwoord of de gebruikersnaam leeg laten, meer welke weet ik even zo niet ik heb geen VU box hier.




1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers