Jump to content


Photo

Welke openpli versie voor de VU+ duo 4K


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Wolfje

  • New Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 10 January 2019 - 15:24

Geacht Forum,

Ik ben een leek op sattelietontvangers.Heb een VU+Duo4k gekocht omdat er positieve reacties over waren. Ik dacht  een modern toestel, even aansluiten en kijken maar. Dat was dus een vergissing :D . Blijkt dat er nog van alles mee moet gebeuren voor ik kan kijken. omdat ik vergissingen zoveel mogelijk wil vermijden :Is er al een stabiele versie die ik voor dit toestel kan gebruiken? Of terug de doos in en wachten ?

 



Re: Welke openpli versie voor de VU+ duo 4K #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,588 posts

+1,738
Excellent

Posted 10 January 2019 - 15:29

Ik ga er even van uit dat de box met werkende software geleverd is, dus waarom zou aansluiten en gebruiken niet werken?

 

Uiteraard moet je nog wel, net als met elke andere generieke sat/kabel box, een zender scan doen en eventueel een favorieten lijst maken, maar dat is onafhankelijk van welke software er op staat.

 

Bij OpenPLi komt de ondesteuning van de VU+ Duo 4K met 7.0-release, die binnenkort uit komt. Momenteel is er een release candidate beschikbaar, die zou je kunnen flashen, die gebruik ik ook en is stabiel genoeg. Je zult dan alleen even opnieuw moeten flashen zodra de release uit komt (dat kan zonder verlies van instellingen).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Welke openpli versie voor de VU+ duo 4K #3 Wolfje

  • New Member
  • 3 posts

0
Neutral

Posted 10 January 2019 - 15:43