Jump to content


Photo

Opnamelocatie Vu+ duo2 + streaming via Vu+ HD app


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Davy147

  • New Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 6 February 2019 - 15:57

Ik ben een absolute beginner wat betreft Vu+ en openpli.

Mijn excuses moest er een gelijkaardige topic al zijn aangemaakt.

 

Ik heb dus de vu+ uo2 met openpli 7.0.

Ik heb de interne HDD en een externe 1 terra HDD.

Wat ik wil is dat de vu opneemt direct op de externe HDD.

Na lang zoeken weet ik waar ik de opnamelocatie kan veranderen maar dan nog doet hij het niet.

Dus waarschijnlijk doe ik daar dan weer iets fout.

 

Momenteel staat het dus zo:

 

Standaard opnamelocaties <standaard opnamelocatie>

Opnamelocatie timeropnames <standaard opnamelocatie>

Opnamelocatie directe opnames <huidige opnamelocatie>

Opnamelocatie timeshift opnames /media/hdd 

 

Als ik er eentje verander dan krijg ik te zien de Toshiba interne HDD, de expansion, en de internal flash.

Als ik dan de expansion selecteer dan kan ik alleen in trash en lost + found opnemen.

Maar dat kan toch de bedoeling niet zijn?

Wat doe ik mis? Wat moet ik veranderen zodat de opnames direct op de external HDD komen?

 

Momenteel heb ik maar 18% ruimte meer over op de external, dus zal deze ook eens copieren naar een andere pc, zodat ik terug van nul kan beginnen.

 

Wat ik ook heb, ik kan bepaalde opnames verplaatsen van intern naar extern en omgekeerd. Met andere lukt dit dan weer niet.

Hoe komt dit?

Volgens mij gebruik ik nog geen 100ste van de mogelijkheden van de Vu.

Ik lees dat deze ook meerdere timers tegelijk kan opnemen, bij mij lukt dit niet. Mss komt dit omdat ik maar 1 tuner heb?

 

Wat betreft de streaming, deze werkt perfect via iPhone/ IPad/ Samsung Tablet.

Ik kan echter geen opnames erop bekijken. Als de Vu aan het opnemen is krijg ik ook geen verbinding op de tablet.

Ook al wil ik hetzelfde programma kijken als welk deze aan het opnemen is.