Jump to content


Photo

opera browser werkt zeer traag


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 jfh

  • Member
  • 20 posts

0
Neutral

Posted 8 March 2019 - 18:49

Browsen met OPERA is niet goed mogelijk. De cursor beweegt zeer traag en een url is niet in te voeren. Mijn vusolo2 draait onder openpli 6.02. De browser heb ik via de applicatie functie binnen gehaald.

De vusolohangt aan mijn LAN met een vast IP-adres. Via mij pc kan ik prima de vusolo benaderen en bijvoorbeeld bestanden van en naar de vusolo hdd kopieren.

Zou eigenlijk wel graag firefox willen gebruiken als browser opmijn vusolo2. Heeft iemand een ideen of dat kan en hoe ik die dan moet installeren opde vusolo?



Re: opera browser werkt zeer traag #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 8 March 2019 - 19:04

Dat kun je schudden, de CPU power van die box is niet veel meer dan van een eind jaren 90 PDA...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: opera browser werkt zeer traag #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 8 March 2019 - 19:07

En dan nog een browser ook. Als er iets is waar je cpu cycles mee kunt verbranden (zonder dat het echt iets lijkt op te leveren) is het wel een browser. Ik heb dat nooit zo begrepen. Misschien moeten we de ontvangers eens gaan leveren met Lynx (of elinks), eens kijken hoe snel dat gaat :)


Edited by Erik Slagter, 8 March 2019 - 19:07.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: opera browser werkt zeer traag #4 cobus

  • Senior Member
  • 4,747 posts

+69
Good

Posted 8 March 2019 - 20:13

Doe maar niet ben daar niet zon fan van.

 

PS: ik kijk wel op de tel of gewoon laptop.


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: opera browser werkt zeer traag #5 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 10 March 2019 - 19:32

Ken je die browsers wel? Het zijn TEXT browsers. Voor eenvoudige sites zonder ajax en andere rare constructies met plaatjes e.d., werkt het als een trein. Maar dat soort sites zijn al heel lang, helaas, aan het uitsterven.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: opera browser werkt zeer traag #6 cobus

  • Senior Member
  • 4,747 posts

+69
Good

Posted 11 March 2019 - 21:56

Ja ken het en het werkt wel. Maar is niet echt gebruikersvriendelijk, een grafische is voor de meeste mensen onder ons lees gebruikers toch het meest gebruikersvriendelijk denk ik. Maar erg moeilijk op een decoder dat weet ik ook.

Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: opera browser werkt zeer traag #7 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5,781 posts

+186
Excellent

Posted 12 March 2019 - 07:14

Lynx wordt nog steeds ontwikkeld ;)

Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: opera browser werkt zeer traag #8 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 13 March 2019 - 20:09

Ideaal voor een apparaat met weinig geheugen en langzame processor!


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users