Springen naar inhoud


Foto

2e kaart Canal Digitaal


  • Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

#1 jgboss

  • Member
  • 17 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 15 maart 2019 - 08:05

Ik heb eeb Vuduo 4k ingebruik en via Oscam en de oranje kaart van Canal Digitaal kijk ik naar tevredenheid.  Nu wil ik voor mijn Vu+ zero een 2e kaart aanschaffen (heeft alleen een kaartlezer) en deze als extra kaart op mijn abonnement bij CD laten registreren.

 

Nu heb ik de volgende vragen:

 

1. kan de aan te schaffen kaart het oranje exemplaar zijn ?

2. de verkoper bij Marktplaats geeft aan dat er geen abonnement aan gekoppeld is. Hoe kan ik dat checken (hij heeft mij het nummer van de card wel opgegeven) ?

3. is in zo'n geval ook een overnameformulier noodzakelijk ?

4. weet iemand wat de kosten van overname, activering en maandabo als 2e kaart bij CD zijn. De website is daar niet echt duidelijk over.

 

 



Re: 2e kaart Canal Digitaal #2 40H3X

  • Forum Moderator
    PLi® Contributor
  • 5782 berichten

+186
Excellent

Geplaatst op 15 maart 2019 - 08:54

Het is geen antwoord op je vraag, maar waarom deel je de kaart niet met je Zero?


Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K  - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Remember: Upvote with the rep_up.png button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki

Note: I do not provide support via PM !.


Re: 2e kaart Canal Digitaal #3 waterpas

  • Senior Member
  • 97 berichten

+2
Neutral

Geplaatst op 15 maart 2019 - 11:04

Kun je die Zero in je oscam niet configureren als cliënt van de Duo? En dan, een tweede kaart met toegang tot het Basis HD- pakket kost je € 9,50 per maand, een HDTV pakket erbij kost nog eens € 5,00 extra. Overname kost niets, maar activering en registratie wel, hoeveel weet ik niet.




1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers