←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

YouTube filmpjes afspelen gaat gedeeltelij...

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 15 Apr 2019

Ik vind een klein probleem die ik niet thuis kan brengen, als ik een YouTube filmpje bekijk via de plug-in YouTube dan kan ik deze gewoon afspelen. Maar ga ik deze zelfde filmpje dan downloaden om deze later gewoon nog eens te bekijken, dan is er geen beeld wel geluid. En dit is bij alle filmpjes van YouTube.

In het begin toen ik deze ontvanger (HD51) had nooit geen probleem mee gehad. Enig idee??

PS de resolutie van YouTube staat op 1280x720 dus daar kan het niet aan liggen.


Edited by Loui (PD1LOI), 15 April 2019 - 09:59.
Quote

WanWizard's Photo WanWizard 15 Apr 2019

Hoe download je dat filmpje? Via de website? Weet je zeker dat die in hetzelfde formaat is als de stream?

Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 17 Apr 2019

Hoe download je dat filmpje? Via de website? Weet je zeker dat die in hetzelfde formaat is als de stream?

Nee er zit een optie in de Plugin om te downloaden,Voorheen was dit nooit een probleem.

Attached Files

Quote

cobus's Photo cobus 17 Apr 2019

Idd deze optie ook al erg vaak gebruikt werkte altijd goed. (heb het nu niet meer geprobeerd zal vanavond eens testen)

Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 17 Apr 2019

Probleem is al opgelost, ik heb YouTube er opnieuw opgezet blijkbaar een bitje omgevallen met updaten.
Quote

cobus's Photo cobus 18 Apr 2019

sorry ben er nog niet aan toe gekomen om even te testen maar volgens mij dus niks aan de hand. ;)

Quote

Loui (PD1LOI)'s Photo Loui (PD1LOI) 18 Apr 2019

sorry ben er nog niet aan toe gekomen om even te testen maar volgens mij dus niks aan de hand. ;)

Nee hier werkt alles weer normaal.

Quote

yves-stath's Photo yves-stath 11 May 2019

Na een verse openpli7 ook geen klank op youtube
Quote

cobus's Photo cobus 11 May 2019

Hier gewoon geluid en beeld.

Quote

yves-stath's Photo yves-stath 12 May 2019

Youtube plugin erop : geen klank
Youtube plugin eraf en dan nogmaals hetinstaleerd : geen klank
Quote

cobus's Photo cobus 12 May 2019

probeer het eens met een nieuwe flash dat is vaak een goede oplossing.

Quote