Jump to content


Photo

bouquet opslaan


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 DeBert

  • New Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 11 July 2019 - 14:37

Ik heb het volgende probleem met mijn combi tuner (Amika Viper Combo)

Het probleem gaat over de DVB-T2 kanalen.

Wanneer ik bijvoorbeeld het bouquet voor brabant op kanaal 33 gescant en opgeslagen heb met omroep brabant en L1 en vervolgens wil ik daar de zenders op kanaal 50 eraan toevoegen met o.a. RTV Utrecht en TV west, dan zijn omroep brabant en L1 weer verdwenen.

Ook al heb ik die opgeslagen in favorieten, omroep brabant wordt vervangen door RTV Utrecht.

Is het niet mogelijk om zenders uit verschillende bouquetten te combineren?

In het menu vond ik de instelling "zenders in meerdere bouquetten toestaan", maar dit maakt geen verschil.

Ook het aanmaken van aparte bouquetlijsten  voor kanaal 50 en kanaal 33 helpt niet, wat doe ik verkeerd?



Re: bouquet opslaan #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,311 posts

+1,719
Excellent

Posted 11 July 2019 - 14:54

Je probeert twee verschillende DVB-T zenders te ontvangen? Helaas, dat werkt niet.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: bouquet opslaan #3 DeBert

  • New Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 11 July 2019 - 16:20

Je probeert twee verschillende DVB-T zenders te ontvangen? Helaas, dat werkt niet.

Dat is jammer, dan maar Utrecht op DVB-T2 en Omroep Brabant op de schotel, bedankt voor de snelle reactie.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users