Springen naar inhoud


Foto

Webinterface VU+ DUO

Login DreamPlayer App

  • Please log in to reply
Er zijn 5 reacties in dit onderwerp

#1 margentiss

  • Senior Member
  • 33 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 21 augustus 2019 - 15:20

Op mijn telefoon staan 2 apps van Christian Fees, DreamEPG en DreamPlayer.

Sinds een week of 4 kan ik geen contact meer maken met de VU+. Nou ben ik ook niet echt handig. Ik krijg de boodschap dat er iets zoou kunnen zijn met de Webinterface.

Hier houdt het voor mij op, want ik kan daar niets over vinden.

De software is speciaal gemaakt voor de decoders, maar het inloggen lukt me niet. 

 



Re: Webinterface VU+ DUO #2 margentiss

  • Senior Member
  • 33 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 10 oktober 2019 - 13:12

Typisch geval van tegen jezelf praten, maar dat is prima. Ik moest de decoders toelaten op mijn Fritx!box. Hoe die er ooit uitgeflipt zijn ? Geen idee. Maar ik was dit wel glad vergeten, tot het lampje-moment.

Voor wie er wat aan heeft, zullen we maar zeggen!



Re: Webinterface VU+ DUO #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68303 berichten

+1718
Excellent

Geplaatst op 10 oktober 2019 - 13:38

Als je daarmee bedoelt dat je je boxen hebt opengezet op Internet, dan is dat wellicht niet zo handig (behalve voor hackers ;)).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Webinterface VU+ DUO #4 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14597 berichten

+458
Excellent

Geplaatst op 10 oktober 2019 - 15:34

Typisch geval van tegen jezelf praten, maar dat is prima. Ik moest de decoders toelaten op mijn Fritx!box. Hoe die er ooit uitgeflipt zijn ? Geen idee. Maar ik was dit wel glad vergeten, tot het lampje-moment.

Voor wie er wat aan heeft, zullen we maar zeggen!

Sterker nog, ik zou dat direct weer ongedaan maken, poorten forwarden naar een STB is vragen om problemen, zet een VPN op, dat is een stuk veiliger, dan kan alleen jij erin in plaats van de hele wereld.


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Webinterface VU+ DUO #5 margentiss

  • Senior Member
  • 33 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 29 december 2019 - 17:35

Bedankt voor de bezorgde adviezen/reacties. Met openzetten bedoelde ik het aanvinken van 'permit independent portsharing' in het thuisnetwerkgedeelte van de Fritz!Box.

Overigens: dat hielp dan wel, maar inmiddels werken beide apps (DreamEPG en DreamPlayer) alweer een maand of 2 niet. Ik mis kennis/inzicht om dit op te lossen. 

Als er lezers zijn die de apps óók gebruiken, zou dat kunnen helpen. 



Re: Webinterface VU+ DUO #6 steef84

  • Member
  • 7 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 9 januari 2020 - 11:49

ik draai Dreamplayer op een firestick 4K en een firestick 2 via 5GHz wifi netwerk.

Dit werkt redelijk naar behoren via een VU+ Uno 4k op laatste 7.2 via wifi 5GHz 

Ik bezit de premium app. Bij mij werkt de interne player niet goed als ik direct stream, maar als ik transcodeer met max bitrate heb ik geen problemen. 

Voor direct streaming kun je de externe video player MX Player free gebruiken. Waar loop jij op vast? Wellicht kan ik je helpen?




1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers