Jump to content


Photo

streamen met en naar vlc

Extrend 10000

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 snowman.nl

  • Senior Member
  • 189 posts

+2
Neutral

Posted 21 September 2019 - 14:02

Hoi Jongens

 

ik heb Extrand 10000 1 Ziggo-Tuner er in

nou kun je via Open Webif  naar de bewuste zender gaan druk je op bewuste  zender en kun je computer stream of mobiel stream doen en kun je een m3u file downloaden en deze via Vlc player afspelen nou heb ik Ned 1 / Ned 2 / Ned3 al in de Stream ieder daar in eigen Vlc player maar nou wil ik RTL 4 ook doen dan zegt in de Webif met dikke Rode vlak en kruis GEEN VRIJE TUNER !

hoe kan ?  

dat doe ik iets verkeerd ?

hebben jullie oplossing voor me ?

 

Groet Snowman

 



Re: streamen met en naar vlc #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 21 September 2019 - 14:22

Op de kabel heb je, net als op de sat, transponders, een frequentie waarop een zender complex wordt uitgezonden.

 

Als je maar 1 tuner hebt, en die staat getuned op een frequentie, dan kun je alleen nog maar zenders zien die in dat complex wordt uitgezonden. Dus kans is groot dat NPO 1/2/3 bij elkaar zitten, en RTL4 op een andere frequentie.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: streamen met en naar vlc #3 snowman.nl

  • Senior Member
  • 189 posts

+2
Neutral

Posted 21 September 2019 - 14:35

aaa zo dus je moet de zender met de zelfde frequentie bij elkaar zoeken ga eens op zoek



Re: streamen met en naar vlc #4 snowman.nl

  • Senior Member
  • 189 posts

+2
Neutral

Posted 21 September 2019 - 14:39

heb nou heel geen zender geprobeerd hij blijst Geen vrije tuner !



Re: streamen met en naar vlc #5 snowman.nl

  • Senior Member
  • 189 posts

+2
Neutral

Posted 21 September 2019 - 15:15

heb hem nou te pakken hoor en je had gelijk ben zoek gegaan om de M3u te bewerken en daar zag ik de  bepaalde zenders met de Zelfde frequentie nummer staan deze heb ik in een aparte m3u file gezet en nou werkt hem wel

maar er zijn niet zo veel met de zelfde frequentie zag ik mocht je alle zender willen streamen dan moet heel wat Tuners hebben dat gaat nooit in een ontvanger

wat heb je daar dan wel voor nodig



Re: streamen met en naar vlc #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 21 September 2019 - 15:26

De beperking is bandbreedte, je kunt een maximale hoeveelheid megabits op een frequentie kwijt. Je kunt er wel 10-15 SD zenders in kwijt, maar slechts een handje vol HD zenders, beide een beetje afhankelijk van de kwaliteit van encoding.

 

In de "oudere" boxen moet je werken met losse tuner modules, in de ET10000 kun je bijvoorbeeld 3 DVB-C en 1 DVB C/T module kwijt, waarmee je 4 kabeltuners hebt (en dus ook zenders van 4 frequenties tegelijk kunt kijken/opnemen/streamen).

 

Er zijn moderne boxen waar je een FBC tuner module kwijt kunt, dat is 1 module met 8 tuners. Denk daarbij aan de VU+ 4K boxen en de Gigablue 4K boxen.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: streamen met en naar vlc #7 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,951 posts

+541
Excellent

Posted 21 September 2019 - 19:11

Kabelaars gaan gelukkig slimmer met hun complexen om dan M7. Hier bij Ziggo zitten NPO 1-2-3 gewoon in één complex.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: streamen met en naar vlc #8 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,559 posts

+1,737
Excellent

Posted 21 September 2019 - 20:25

Maar RTL4 dus blijkbaar niet, en daar ging het over. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: streamen met en naar vlc #9 snowman.nl

  • Senior Member
  • 189 posts

+2
Neutral

Posted 22 September 2019 - 08:03

Dank je wel voor prefect uitleg en de vraag is beantwoord  ;) 

 

bedankt Jonges




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users