Jump to content


Photo

SKYTV UK

SkyTV UK ontvangst

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 edmund

  • Senior Member
  • 460 posts

+1
Neutral

Posted 21 November 2019 - 13:15

Heren,

 

Ik las elders dat het mogelijk is in de UK een SkyTV kaart en decoder te kopen/huren. Nu wil ik best de Sky sportzenders ontvangen maar ik wil niet NOG een doos electronica erbij.

Is het mogelijk SkyTV te ontvangen met een Enigma2 box?

 

 



Re: SKYTV UK #2 Frans B

  • Senior Member
  • 109 posts

0
Neutral

Posted 21 November 2019 - 13:17

Nee. Ze doen aan box-kaart pairing..



Re: SKYTV UK #3 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 21 November 2019 - 17:21

Niet helemaal waar, de nieuwe rode SKY kaart doet het ook in Oscam, ook na pairing. De oude wiite kaart niet. 

 

Op die paar transponders waarop nog geen CSA op zit natuurlijk, bijna alle HD, alle Disney en alle HBO zenders zitten op slot en werken alleen na pairing en in de gepairde box.

 

Je hebt er wel een engels adres voor nodig. En als je een box er bij krijgt, dan moet die verplicht 12 maanden aan een telefoon lijn hangen, en ze checken het nummer via caller ID (de box doet af en toe een phone-home). Dit laatste zou je nog op kunnen lossen door een tweedehands box te kopen, maar dan moet je wel opletten dat je geen oude krijgt (die geen CSA doet, en waarin je de kaart niet meer kunt activeren).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: SKYTV UK #4 edmund

  • Senior Member
  • 460 posts

+1
Neutral

Posted 23 November 2019 - 12:15

Nee. Ze doen aan box-kaart pairing..

Jammer bedankt voor het duidelijke antwoord.



Re: SKYTV UK #5 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 23 November 2019 - 14:22

 

ze checken het nummer via caller ID (de box doet af en toe een phone-home).

 

En waarom is dat een probleem? Een Engels telefoonnummer is gemakkelijk te verkrijgen, stop die in je VOIP router, sluit de Sky box aan op je router-klaar.



Re: SKYTV UK #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,303 posts

+1,718
Excellent

Posted 23 November 2019 - 17:14

Zeg ik dat  ;)? Ik som alleen de vereisten maar op.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users